Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Fun With Dick And Jane, met Jim Carrey, gezien in de bios.

Geweldige film, ontzettend goeie humor, geen saaaaie lange stukken, kortom: perfect!

Echt een aanrader!

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Swingkids, een gave duitse film!

Review:

Naam: Swing Kids

Genre: WO 2

review: Het gaat over een groep jongeren die houden van swingen... Deze kinderen woren daarom ook swingkids genoemd... Ze strijden in WO 2 tegen de duitsers. S'nachts Swingkid en S'middags HJ... De jongeren gaan langzamerhand kiezen of ze bij de HJ ( H* Jugend ) of bij de nachtelijke Swingkids behoren! De hoofdrolspeler komt in aanraking met de Gestapo dit is een geheime dienst van H* ook wel vol uit Geheime Staats Polizei genoemd... de vrienden van de hoofdrolspeler kiezen voor de HJ en de hoofdrolspeler zelf blijft swingen op de dansvloer... Dit heeft alle gevolgen van dien, de kids staan oog in oog bij een inval van de Gestapo en de HJ en moeten tegen elkaar vechten, ook dreigen de vrienden die bij de HJ zitten de hoofdrolspeler ( swingkid ) aan te geven. later krijgen ze hun vrienden gevoel toch terug en beschermen ze zich!

Kortom een spannende film zonder bloed en legers, alleen de Gestapo en de HJ knokt wat af...

Rate: 8,5/10 een topper!

B000065V3W.01.LZZZZZZZ.jpg

Bewerkt: door Grove St.
Fun With Dick And Jane, met Jim Carrey, gezien in de bios.

Geweldige film, ontzettend goeie humor, geen saaaaie lange stukken, kortom: perfect!

Echt een aanrader!

Ah, dat is goed nieuws, want ik was aan het twijfelen of ik die film ook in de bios wou gaan zien!!!

Maar nu iets anders, mijn laatse film die ik in de bios heb gezien is: King-Kong. Zeer mooie film!

Dus ik geef hem een 9.

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:

American Beauty 9.5/10

Voor de eerste keer helemaal afgekeken. De film is één van mijn favoriete films geworden. Kevin Spacey speelt meesterlijk goed.

Geplaatst:

Ik ga waarschijnlijk vandaag naar Fun with Dick and Jane.. :)

Laatste film die ik heb gezien waren Jeepers Creepers en John Q.

Vooral John Q. was een topfilm.. :tu:

Geplaatst:

Bijna helemaal 'de Dominee'. Ik vond er niet veel aan, veel te langdradig. Eerst zou ik Blade gaan kijken, maar toen ik een stukje had gezien was ik er al zat van, al die vieze vampieren :puh:

Geplaatst:

Ik heb voor het laatst The Chronicles of Narnia gezien. Ik had alle zeven boeken al gelezen en daarnaast vond ik alle beesten erg goed gedaan.

Best een hippe film dus.

Geplaatst:

ik ben net terug van de cinema en daar heb ik Fun with dick and jane gezien een komedie echt een bezoekje waard ik geef de film een 9,5

Geplaatst:
Der Untergang, geweldige film over Hitler! Deze moet je zien!

Ja die is erg goed! Je moet ook Swingkids zien, ook over 2e WO maar dan geen geknal.. maar verraad etc.

Schnitzelparadijs; 9.2 super grappige film.

Hooligans; De film met frodo uit LOTR. Vond het een goede film, en niet alleen maar vechten en rellen,er zat echt een verhaal in. 8.1.

(ik had ze 8er elkaar gezien dus ik :engel:

d8 ik post ze allebei)

Bewerkt: door robertsa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...