Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Zonet Phone Booth, coole film (damn die Kiefer heeft een enge stem.. :puh: ) Ook vet dat de actie zich alleen rond de booth afspeelt, is weer is wat anders...

7,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Austin Powers 8/10

Droge film, maar uiteraard wel vermakelijk.

EDIT:

Scarface 9.5/10

Deze film pakt je echt! Ik zag ook een aantal gelijkernissen met Grand Theft Auto: Vice City Stories.

1. The Babylons Palace lijkt verdacht veel op The Malibu Club.

2. Het huis van Tony Montana is zowat helemaal nagebouwd op een paar dingen na. Je ziet het zwembadje waar Tony op het eind in valt niet, maar de trappen, de rode lopers en de rest komt wel heel erg overeen. Bovendien is Tony's kamer helemaal overgezet naar het kamertje Vercetti Estate. Denk aan de bewakingstv'tjes enzovoort.

3. Tony Montana heeft een beetje hetzelfde karakter als Tommy Vercetti. Ze weten altijd op het juiste moment stoere uitspraken te zeggen, alleen Tommy is wat naïver.

4. Apartement 3C lijkt veel op het apartement waar die Cubaanse famillie Tony's broer met een kettingzaag aan het martelen was.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Ik ben effe de naam vergeten... Met 2 boksers die beste vrienden zijn en op het laatst tegen elkaar boksen...

Geplaatst:

Ik heb in het weekend 4 films gezien:

Inside Man

9/10

The Prophecy

8/10

Flight Plan

7/10

Girlfight

8/10

^^ Deze toch italia_juju? ;)

Geplaatst:

Ik heb een film gezien vrijdag de shangai warriors met Jackie chan ,was heel grappig,en veel actie,dus ik geef het een 8.5/10. :D proost é mannen. :bier:

Geplaatst:
Ik heb een film gezien vrijdag de shangai warriors met Jackie chan ,was heel grappig,en veel actie,dus ik geef het een 8.5/10. :D proost é mannen. :bier:

Lol, toevalig dat het die ook bij mij is, ik geef hem wel maar een 7/10.

Geplaatst:

Scary Movie 1, ik vind die Scary Movies echt lauwtjes, ik weet niet wat er eng aan is. en 5,1.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb kortgeleden Scary Movie 1 gekeken.

Punt: 9.5!!

Moet je echt zien :Y

Bewerkt: door erterer0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...