Gtaboy107 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik heb gister James Bond - The world is not enough gezien. Het was een hele leuke film, vooral de stukjes waar ht er echt om spande. De mooiste stukken waren toch dat James bijna zijn nek bracht, maar die man die doodgeschoten werd net voor zijn dood een bandje van James kapot schoot. Zodoende kon hij ontsnappen. Daarvoor was een stuk met de helicopter daar hangen een soort zaag onder dat door alles heen gaat. Hij was echt leuk! Hebben meer mensen hem gezien? Mijn cijfer is in ieder geval een 8.9/10. Een zeer mooie bondfilm! Ja ik heb hem gezien en ook opgenomen. Ik ga het zo kijken! De pijpleiding was ook vet toen ze daarin waren. Reageren
LucasV Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Jep, heb 'm ook gezien. Vermakelijke film, alleen ik heb drie kwartier reclames moeten aanzien waardoor ik de hele avond op de bank was geboeid. Bah, alleen daarom zou ik eigenlijk al niet meer moeten kijken... Reageren
erterer0 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Mijn volgensmij laatste film is ``team america,, Deze film met de droogste humor ooit en de raarste scenes is in mijn ogen een van de beste films ooit, het word meschien wel met van die thunderburd muppits gespeeld maar het is een echte vette film. Zijn er terroristen in parijs komt team america er in eens aan en knallen iedereen neer, vlucht een terrorist het louvre in pakt een team america teamlid een bazooka en richt verkeerd en knalt de eifeltoren kapot, en daarna knalt een hapache het louvre kapot. De beste humor ooit! (From the creaters of southpark) 10.00 (Ik wou hem een 10000000000000.00 geven maar volgensmij mag het maar op een schaal van 10.00) Bewerkt: 2 mei 2006 door erterer0 Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Mijn laatste film was vanochtend nog. Het was de film: Four Brothers. Geweldige film over 4 broers die er willen acterkomen wie hun moeder heeft vermoord. Ze zijn allemaal geadopteerd en hebben daarom een crimineel leventje achter zich, daardoor willen ze weten wie het heeft gedaan. Dit zijn soort films waar ik echt van hou. Ik vind het dus een aanrader. Zometeen ga ik weer wat delen van Band of Brothers kijken! Reageren
Yohan Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Net Die Hard 2 gekeken... Ben nog altijd groot fan van de Die Hard serie aangezien ik het gewoon top actie films vind... Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik heb vanmiddag, een documenataire over de dood van Biggie Smalls, en Tupac gezien. Wel intressant, ik ben er nu nog meer over te weten gekomen. Je kan het niet echt beoordelen als een film, maar de echte film die ik als laatste gezien heb was Road to Perdition, een gangster film met Tom Hanks in de hoofrol, en heel erg mooie film, vooral 1 van de laatste scenes daar moord hij allemaal vijanden uit in een straat, met een tommy gun, het geluid valt dan stil, en je ziet ze allemaal neergeknalt worden. Echt mooi gedaan!! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 @ Typhoon, helemaal met je eens .... Echt een mooie Film, ze zeggen dat het Dé beste Mafia film is sinds de Godfather .... Alleen een zielig einde .... Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik heb de film "Anemy att the gates" gisteren nog eens bekeken, goeie film 8.8/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 "Anemy att the gates" Enemy At The Gates idd een top film... Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dat is toevallig, die heb ik gister ook bekeken. Ik vind het echt een topfilm, voornamelijk omdat er geen Amerikanen, Engelsen in die film zijn, maar alleen Russen en Duitsers! Reageren
kevin_92 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 daarnet heb ik ik Dragon bal z gekijken weet ff niet welke titel de flim heet Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb Anne Frank gekeken,ik vond het heel erg interresant. Het haar van Anne,Margot en haar moeder werden geknipt. En toen kwam alleen nog maar Otto terug. Sommige stukken zijn echte huilstukken. Dat kan ook niet anders als je ziet hoe Anne en Margot en de moeder van Otto werden gescheiden,want ze zagen elkaar nooit meer. Volgens mij had ik hem al een keer eerder gezien,maar het is ook een lange film om te zien maar het is de moeite waard. Ik vind dit echt een goede film,goede acteurs etc. 10/10! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb ook Anne Frank gezien. Het was een zéér indrukwekkende film. Het duurde tot 20 voor 1 's nachts maar het was echte de moeite waard. Het eerste stuk was niet erg, maar later toen ze in de barraken van Auswitch kwamen werd het telkens erger. Volgens mij was dit een nieuwe versie, maar ik vond het heel erg. Ik heb er echt met verbazing naar gekeen, en vond het te eng. Niet letterlijk, maar gewoon erg. Mensen gingen dood van de honger, tyfus en veelste veel luizen liepen over hun lijf. Het was een lange film, maar veel onderbreekingen. Toch wel spannend. Je moet er zeker niet te lang bij stil staan, want dan krijg je meteen pijn in je buik. Maar om de film te becijferen: 10/10 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 De laatste film die ik gezien heb is : (tromgeroffel) Biker Boyz Reageren
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb net de film Scarface gekeken. Echt een topfilm, vooral omdat veel aspecten uit die film je aan Vice City moet denken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.