Daan007 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb gister Jaws gekeken. De film is al 30 jaar oud maar nog steeds steengoed !! Reageren
Damos Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Mijn laatst bekeken film was King kong. Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Laatste film die k zag was : Picture Perfect,,wel leuk. 8 ofzo. Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 hey die heb ik ook gezien gisteren avond. Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Soldaat van Oranje, geweldige film! Rate: 8/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ben nu de DVD Bad Boys aan het kijken, Gister heb ik Ocean Eleven gekeken Reageren
Yohan Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb de game The Warriors al een aantal keer uitgespeeld en wou de film wel is zien dus die heb ik ff ****** Goede film 8/10 Je ziet echt hoe goed Rockstar de film heeft nagemaakt... Reageren
nick Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Had gisteren ff die oude stoffige doos van War Of The Worlds te voorschijn gehaald en eens ff gekeken. Geef deze film een 8. Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 The Patriot van Steven Seagal, lollige film, op het eind gaan al die soldaten bloemetjes plukken ^^ Reageren
-Niels- Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Heb zostraks Jarhead gekeken. Geweldige film over een groep soldaten die olievelden gaat beschermen in de 1ste golf-oorlog. Het is echt een goede oorlogsfilm met weinig actie, het is een moeilijk uit te leggen film...er is maar één manier om er achter tekomen waar hij over gaat, kijken. Reageren
RobertSA Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ik heb Hooligans maar weer eens gekeken, volgens mij heb ik hem al een keer beoordeeld, maar hij is echt vet, vanavond nog The Chrionicles of Narnia kijken, en ook nog King Kong, dus dat word film avond. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 The Patriot van Steven Seagal, lollige film, op het eind gaan al die soldaten bloemetjes plukken ^^ Heb ik ook gezien, dat is een coole film, Seagal is echt Tha Killar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.