Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gisteren "The Adventure Of Pluto Nash" gezien op Kanaal 2.Geweldige Film ! Hij is een 8.7/10 waard :)

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

zondag had ik Flight Plan gezien :engel:

echt een goede film goeie muziek enz...

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Shes The Man :klap:

Best een grapige film, het gaat over een meisje en zij kan goed voetballen, ze zit ook in een meisjes voetbal-team maar dat team word nergens geaxcepteerd or whatever.. en dus verkleed ze haarzelf in haar broer ( Die voor 2 weken naar Engeland Is) en gaat naar de universiteit, waar je kan meedoen aan een groot (In het Engels) Socker Ball wedstrijd, maar op de universiteit loopt er vanalles mis en moet zer ervoor zorgen dat haar manelijke kamergenoten dit niet merken.... Echt een aanrader

Mijn rating: 8.5/10 :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb vrijdag nacht (tot half twee ofzo) lock up gezien van sylvester stallone. Had hem al wel tien keer gezien, maar het blijft een goede film...

8/10

Geplaatst:

The Da Vinci code!

Echt te gekke fim! ik geef hem een 10/10 deze moet je echt gezien hebben!

Geplaatst:

jah ik ben ook naar de da vinci code geweest heb daarna ook het boek gelezen en ben nu bezig in het bernini mysterie. Sorry dat laatste was ff offtopic :D:D Maar die film was echt gruwelijk een van de beste die ik ooit gezien heb echt een aanrader(tenzij je heel christelijk bent dan lijkt het me niet echt wat voor je) maar ik geef die film een dikke 10!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...