Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

De laatset weet ik niet meer.

Ik had namelijk een hele reeks gekeken.

Green street hooligans. (Een van de beste films die ik ooit heb gekeken, vette vecht scenes).

Deuce Bigalo, American Gigallo (of hoe je dat ook schrijft :puh: ). (Vervolg op de eertse film, zegt al genoeg :clown: )

Saw II (De eerste vond ik beter, horror)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Unleashed: Goede film. Een jongen moet eerst hele tijd vechten en word behandeld als een hond, wanneer hij andere mensen ontmoet draait zijn wereld om en hij wil niet meer doden maar liefhebben. Hij komt er achter hoe zijn moeder is vermoord en wie het heeft gedaan en dan neemt hij wraak ...!

Geplaatst:

James Bond- The World Is Not Enough

Gisteren nog gezien. Met een knappe actrice: "Denise Richards" :*D

Geplaatst:
Gister National Lapoon Vacantion :puh: Ik heb me helemaal dood gelachen :schater:

Is die film met Chevy Chase? Zoja, klote dan heb ik die weer gemist.

Geplaatst:

Ik weet niet meer hoe de film heet, maar Ice T en Ice Cube speelden erin. En het was maandag avond volgens mij.

Geplaatst:

Vorige week ergens, op Vijf-TV (kijk ik anders nooit naar hoor)

A fish Called Wanda

Fantastische komedie met o.a John Cleese. Echt, met sommige fragmenten lachtte ik me bijna dood 8);)

Geplaatst:

Ik kijk nu voor de tweede keer de film: The Hot Chick Gaat over een populair tienermeisje die wakker word in een lichaam van een 30 jarige (man) nietsnut. Terwijl ze trug probeert te keren in haar eigen lijf ondekt ze hoe leeghoofdig en gemeen ze de afegelopen jaren was. Een zeer komishe film :puh::schater:

Geplaatst:

De laatste film die ik heb gezien was op school hij noemde save the last dance was een mooie film met veel discriminatie in ,niet dat ik dat leuk vond en geweld, romantiek en actie en nog gafe muziek.mooie film ik geef het punten 8.5/10 :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...