Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 De laatst bekeken film van mij was the godfather part 1 ik geef hem een 8 want het heeft een goede sfeer. The Blast Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Mijn laatst bekeken film is: bingo... die kwam op rtl 4... ik zapgte ff langs en toen zag ik heb... leuke film hoor... het gaat over een hond die verdwaalt raakt en na een (toch wel hele lange tijd weer terug komt) in zijn rijs beleeft hij allemaal menselijke dingen, hij word gearresteerd, word achternagezeten door gangsters enzovoort. ik geef hem een 7 (omdat hij toch ook wel een beetje kinderachtig is) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Laatst bekeken films: Der untergang, Saving Private ryan, Final Destination 3 Cars (Pixar) En de kameleon (ach waarom niet) Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ben sinds kwartiertje terug, de film the last storm is zeker en vast een aanrader. Heb hem net gezien.. Dus tevens ook me laatst bekeken film Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb Lord of War gezien. Wel een film waar je goed op moet letten. Als je van wapens houd is dit een goeie. Reageren
Bongo Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb net nog Juice zitten kijken. Echt een megevette film vooral omdat Tupac erinspeelt(waar ik een grote fan van ben) Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Poseidon, in de bios hij was echt vet ik geef n 8,5 Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Alles moet weg Ik geef hem een 8/10; het is een zeer leuken, vlaamse film. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Mijn laatst bekeken film is: Cool, de film van Theo Van Gogh. Ik heb deze film nu al 30x gezien, maar het is en blijft een leuke film Er zit ook een heel stuk in de film dat hier in het dorp is opgenomen Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Doom, heel erg goed, 8.2/10 Bewerkt: 11 juli 2006 door Pitbull Reageren
Yohan Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Anime, Street Fighter II Te gekke film, ben enorm fan van Dragonball, en voorheen van de Street Fighter games dus dit past helemaal in mijn straatje! Jammer van het open einde aangezien ik nog geen deel III heb gezien.. 8/10 X-2 (X-Men 2) Te gekke film, had hem al een tijd liggen en besloot hem maar eens te gaan kijken voordat ik 3 ga zien... Veel meer actie dan in 1 en weer een geweldige verhaallijn! 9/10 The Break Up En dan nog even naar de film geweest waar ik de nieuwe RomCom heb gezien met Jennifer "Rachel" Aniston en Vince Vaughn heb gezien. Erg goede humor! Heb in een deuk gelegen door de domme opmerkingen van Vince en zijn homie Johnny O. geloof ik. 8,5/10 Binnenkort She's The Man, X-3, Fast And The Furiuos 3 kijken... En natuurlijk, Pirates Of The Caribbean; Dead Man's Chest!!! Reageren
ArticLight Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Saving Private Ryan, die blijft vet Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Saving Private Ryan, die blijft vet Heb ik gisteren ook gezien, blijft de beste film. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb voor het laatst American Pie gekeken, zo vet met die Stifler. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.