ikt Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) :D :D :D :D The Fast and the Furious Tokyo Drift!!!! :D :D :D :D :D Bewerkt: 12 juli 2006 door ikt Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Titanic Door een topic hier ergens in dit fora over de Titanic, kreeg ik weer zin om die film nog eens te zien We hebben hem op DVD Reageren
Thabit Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Vrijdag heb ik Munich gezien, gaat over een man die de gijzelnemers van 11 Israëli's op de OS 1972 in Munchen gaat wreken, mooie, maar soms ook vrij moeilijke film. Zaterdag heb ik King Kong gezien. Vet mooie film, alleen droevig einde. Die aap is zo geweldig gemaakt, al zijn emoties, bjiewtivoel! Reageren
RobertSA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Vrijdag heb ik Munich gezien, gaat over een man die de gijzelnemers van 11 Israëli's op de OS 1972 in Munchen gaat wreken, mooie, maar soms ook vrij moeilijke film.Zaterdag heb ik King Kong gezien. Vet mooie film, alleen droevig einde. Die aap is zo geweldig gemaakt, al zijn emoties, bjiewtivoel! King Kong is idd vet mooi! Mijn laatse film was De Lift, best wel leuk, gister op RTL7. Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Flodder: Dit is de eerste deel van deze kleine maar toch leuke reeks. Dit vind ik dan wel de saaiste flodder maar deze heeft toch ook weer veel humor. Ik heb veel gelachen en geef deze film een goedkeuring! Trainspotting: Deze film gaat eigenlijks helemaal nergens over. Het gaat over een stel verslaafde junkies en 'e'en wil afkicken en dat lukt hem maar ondertussen gebeuren er lollige maar ook zielige dingen. Onbekende film maar een aanrader. Wel erg grof, als je daar niet tegen kan is deze film niets voor jou. Saw II: Deze film is bekend. Dit is een hele zieke film over een gestoorde psychopaat die mensen het enigste nog laten ontdekken in hun leven: Overleven. Dit is zeker een aanrader als je van Horror/Thriller houd. Kijk eerst SAW I en dan SAW II! Dan is het allemaal wat duidelijker. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb gisteren nog even de film (zoals jullie ook al keken) Saving private ryan gekeken. Reageren
Yohan Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 The Fast and the Furious Tokyo Drift!!!! Same here, Echt een super vette film, vooral hoe die gasten kunnen driften echt vet. Die hele Tokyo sfeer voelt gewoon goed, al die lichtjes enz, en voor de rest natuurlijk weer een flinke dosis lekker chicks, en vette rides! Reageren
JoV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik heb Flodder gekeken. Zit soms wel geinige stukjes erin. Reageren
demontventoux Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 gisteren op TV Jaws 3 D gezien. een 3/10 voor de moeite om hem te maken. Ok het is een film uit 1983 maar toch, je weet een halfuur op voorrand wat er gaat gebeuren. Sommige stukken zijn zóó slecht gemaakt Waarom kijk ik er dan eigenlijk naar? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 de laatste film die ik heb gekeken was een film (ik weet niet meer hoe die heet) maar die had ik dus gehuurd gisteren... en dat is een komische film waar in ze alle lethal weapon delen er in laten terug komen... maar dan veel droger en komischer. bijv: je kent die ene scene met de gast die dan op de wc zit met een bom achter zich... mel gibson red hem dan. een typetje van die gast... zit in die film dus ook op de wc.. typetje van mel: wat is er? andere gast: niets man! ik zit gewoon op de plee! je lacht je er rot om! Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 gisteravond, de film heette daylight en draaide op sbs6 het was echt een spannende en mooie film en tunnel onder water kwam een explosie en dan na heel veel tijd komen ze er tog uit Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb gisteravond naar de transporter gekeken zalig Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Pirates of the carrabian 2 dead's man chest! 8.8 Reageren
killerfist Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Gister A bridge to far gezien, is overigens niet in Nijmegen opgenomen, maar in Deventer. Ik geef em een 8. Nu ben ik Groundhog Day aan het kijken, met Bill Murray. Het blijft een leuke film Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Gister Narnia gekeken. Ook wel leuke film. Ik vind die mytische wezens die in de film zitten wel vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.