nick11123 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) gister avond had ik carlitto,s way gekeken op dvd een Mafia film het was een leuke goeie film Bewerkt: 23 juli 2006 door nick11123 Reageren
Yohan Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Gister 2 horrors. Hostel Viel echt tegen, hoorde van iedereen dat ie heel smerig was, maare naar mijn mening viel dit echt mee. The Unborn Japanse horror, vond het een super verhaal, echt een goede film! Een keertje geen cijfers Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 (bewerkt) Mijn laatste films: Da Vinci Code : gewoon een super film had de documentaire al is op NG gezien. Echt leuk om te volgen. Maar jammer wist ik de theorie van Da Vinci al. 40 days and 40 nights : leuke film om naar te kijken. 40 dagen en 40 nachten mag hij geen sex. Hard Ball : Mooie film , gaat over een man die blut geraakt van het gokken. Dan heeft hij geen andere keus om een jeugd honkbal team te coachen. Na 3 weken doet hij nog is een gok van 12.000 en hij wint het ! Hij wou eigenlijk niet meer coachen. Maar toch deed hij het voor het team dat hij niet kon missen. Voor de finale word G-baby doodgeschoten , perongeluk. En het team bslist dan toch de finale te winnen en ze winnen het voor G-baby. Bewerkt: 26 juli 2006 door Synchro Reageren
Wesley Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Mijn laatste bekeken film was gister, de film heet : The bridge on the river Kwai Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Pirates Of The Caribian:Dead mans chest. Opzig een erg goede film,alleen een vreemd einde 8/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Ik heb laatst Flodder in Amerika gekeken en Filmpje met Paul de leeuw en nog een mafia film maar weet ff niet meer hoe die hete Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Scary Movie 4: Wel een best grappige film Is een make over van War Of The Worlds. Alles is goed bedacht en alles loopt goed. Maar 1 ding snap ik niet..Alles werkte niet meer toen die bliksem er was en die triPod. 1 auto werkte , bij die automakelaar ( toch? ;c ). En toen zaten Cindy en die andere op dat kapotte vliegtuig en toen kwam in eens Lil John met een auto Die werkt wel? Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Van mij JE RAAD HET NOOIT! Filmpje Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Head Of State : Er is een gewone man , een doodgewone zwarte man ( neger ). Die word uitverkoren als Presidentkandidaat (ofzoiets ).En dit is de eerste keer dat er een zwarte man president word. Het lukt eerst heel goed en in het midden loopt alles in puin met campagne. Daarna joint zijn broer en zo wint hij het nog. ( raar uitgelegt ) in iedergeval leuke film. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Head Of State : Er is een gewone man , een doodgewone zwarte man ( neger ). Die word uitverkoren als Presidentkandidaat (ofzoiets ).En dit is de eerste keer dat er een zwarte man president word. Het lukt eerst heel goed en in het midden loopt alles in puin met campagne. Daarna joint zijn broer en zo wint hij het nog. ( raar uitgelegt ) in iedergeval leuke film. Whahaha, die film is zeker vet, met Chris Rock en Bernie Mac. Die hele film zit gewoon goed in elkaar, deze heb ik trouwens nog een week geleden gezien. Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb Happy Campers gezien ( Dikke lol ! ) Eeeeeen Filmpje Reageren
Ice Banana Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Head Of State : Er is een gewone man , een doodgewone zwarte man ( neger ). Die word uitverkoren als Presidentkandidaat (ofzoiets ).En dit is de eerste keer dat er een zwarte man president word. Het lukt eerst heel goed en in het midden loopt alles in puin met campagne. Daarna joint zijn broer en zo wint hij het nog. ( raar uitgelegt ) in iedergeval leuke film. Gisteren op VT4 (denk ik) Ook gezien Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ooooh die film heb ik ook gezien toevallig had k hem net gekocht op dvd, pracht film. echt waar! Reageren
Wesley Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb net effe naar Band Of Brothers (deel 1 en 2) gekeken. Echt zo'n fantastische film! Ik ken geen één andere oorlogs film die beter is dan Band Of Brothers. Mijn cijver : 10/10 En het is mijn favoriete oorlogs film! Band Of Brothers Wesley_GTA Reageren
XboxGta Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 The Fast And The Furious: Tokyo Drift Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.