Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

True alleen voegt dat vrij weinig toe aan dit topic Robert.. ;)

----

Zojuist Metro gekeken...

Blijft een heerlijke actie film, ik vind vooral die Tram scene (plus de achtervolging die eraan vooraf gaat) zeer vet!

8/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

265

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Ik heb gisteren naar de wedding singer gekeken op tv het was een grappige film en ook een romantische film dus ik geef 9.50 :)

Geplaatst:

IK heb Pirate's of the carribean 2: Dead's mans chest nog een keer op DVD gekeken, vet. 9,3.

Hoe kan dat, die is toch nog niet eens uit op DVD?

Alles kan, via internet :engel::schater:

Ik heb hem daarnet ook bekeken, maar niet via internet :puh:

Geplaatst:

Mijn laatst bekeken film is Eurotrip. Echt geweldige, humoristische film. Ik hou wel van dit soort films.

8,4/10

Geplaatst:

@ Yohan, ja maar hij vroeg het dus ik dacht ik antwoord even... :puh:

Mijn laatse: The Beendocks Saints, gaan 2 broers maffibazen afrellen, is echt vet.

8.9

Geplaatst:

Misschien beter ff via PM te doen aangezien het zo nogal spammerig overkomt.. ;)

---

Vandaag The Hitchhikers Guide To The Galaxy gezien...

Ik vond Dude Where's My Car al nergens overgaan en deze film gaat nog veel verder dan dat...

Geweldig droge humor, ik vond die depresieve Robot (Marv) werkelijk briljant!

9/10 - Heerlijke humor!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4.

Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:
Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4.

Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10.

Ik vond SAW anders een lachen film. Heel goed gemaakt.

Ik heb gisteren "The untouchables" gekeken,vet harde film :puh:

9.8/10

En erachter nog Dumb and Dumberer...

"HE schit on the walls,o dear there is schit evrywhere"

echt te zot voor woorden 10/10 ongetwijfeld

"so mister polarbear"

Bewerkt: door ICE BANANA

Ik heb gister de Linkin Park Live in Texas dvd weer eens bekeken. Zo'n goeie muziek :Y Straks Bruce Almighty kijken :) Gezien! Was lollig!

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Ik heb net (Green Street) Hooligans gezien. Geweldige maar dan ook geweldige film. Harde vechtscenes en verdriet.

Geplaatst:

Ik heb overlaatst nog "The Postman" gezien, met Kevin Costner.

Fantastische film, goede actie, beetje romantiek, drama, prachtige natuur,...

9.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...