Yohan Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 True alleen voegt dat vrij weinig toe aan dit topic Robert.. ---- Zojuist Metro gekeken... Blijft een heerlijke actie film, ik vind vooral die Tram scene (plus de achtervolging die eraan vooraf gaat) zeer vet! 8/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik heb gisteren naar de wedding singer gekeken op tv het was een grappige film en ook een romantische film dus ik geef 9.50 Reageren
XboxGta Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 IK heb Pirate's of the carribean 2: Dead's mans chest nog een keer op DVD gekeken, vet. 9,3. Hoe kan dat, die is toch nog niet eens uit op DVD? Alles kan, via internet Ik heb hem daarnet ook bekeken, maar niet via internet Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Mijn laatst bekeken film is Eurotrip. Echt geweldige, humoristische film. Ik hou wel van dit soort films. 8,4/10 Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 @ Yohan, ja maar hij vroeg het dus ik dacht ik antwoord even... Mijn laatse: The Beendocks Saints, gaan 2 broers maffibazen afrellen, is echt vet. 8.9 Reageren
Yohan Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Misschien beter ff via PM te doen aangezien het zo nogal spammerig overkomt.. --- Vandaag The Hitchhikers Guide To The Galaxy gezien... Ik vond Dude Where's My Car al nergens overgaan en deze film gaat nog veel verder dan dat... Geweldig droge humor, ik vond die depresieve Robot (Marv) werkelijk briljant! 9/10 - Heerlijke humor! Reageren
Baffie Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4. Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10. Bewerkt: 25 augustus 2006 door Baffie Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik heb gisteren speed gekeken, niet zo'n jele goede film. Angezien hij welk OK is, geef ik hem een 6. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik heb pas xXx gekeken, ik heb me echt rot gelachen om de dingen die er nooit en te nimmer kunnen die Xander allemaal uitvoert, gewoon omdat hij zo gigantsich onrealistisch is vond ik hem leuk, als het op de film aankomt geef ik hem een 6,4.Ook nog de horrorfilm SAW gekeken, dat vind ik pas een rotfilm, als er één film is die ooit een verkeerde invloed op de mens kan hebben is deze het wel, echt verschrikkelijk, geef ik echt een -10. Ik vond SAW anders een lachen film. Heel goed gemaakt. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb gisteren "The untouchables" gekeken,vet harde film 9.8/10 En erachter nog Dumb and Dumberer... "HE schit on the walls,o dear there is schit evrywhere" echt te zot voor woorden 10/10 ongetwijfeld "so mister polarbear" Bewerkt: 26 augustus 2006 door ICE BANANA Reageren
ArticLight Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb gister de Linkin Park Live in Texas dvd weer eens bekeken. Zo'n goeie muziek Straks Bruce Almighty kijken Gezien! Was lollig! Bewerkt: 27 augustus 2006 door ArticLight Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 Ik heb net (Green Street) Hooligans gezien. Geweldige maar dan ook geweldige film. Harde vechtscenes en verdriet. Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik heb gisteren naaar heize gekeken op tv vond het wel een ingewikelde film Ik geef het een 7.75/10 Reageren
XboxGta Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik keek het laatst naar Doc. Dolitle 2. Was zeker lachen . Reageren
demontventoux Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Ik heb overlaatst nog "The Postman" gezien, met Kevin Costner. Fantastische film, goede actie, beetje romantiek, drama, prachtige natuur,... 9.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.