justinW Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Mijn laatst gekeken film is "Con Air". Hij is echt masterlijk. En Gone In 60 Seconds ook 10/10 Justin W Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik heb gisteren naar Harry Potter nog eens gekeken Lag ondertussen al bijna onder het stof, dus dacht deze toch nog eens boven te halen Erna was ik gaan slapen, vandaar ik het nu pas post Reageren
-Niels- Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Mijn laatste film is: War of the Worlds. Iedereen sprak vol blijdschap als het over deze film ging. Hij is zo goed, zeiden ze. Ik vond hem zeer tegenvallen. Vooral het einde vond ik zeer slapjes. Deze film krijgt van mijn een: 5,3/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Dinsdag heb ik Stay Alive gezien, een erg cool concept vond ik alleen was de film te kort en werd het allemaal een beetje afgeraffeld. 6/10 En eergister The Sentinel gezien, met Micheal Douglas, Kiefer "Jack Bauer" Sutherland. Goede film, goed verhaal, leuk uitgedacht allemaal, En een geweldige cast! 8/10 Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Bruce Almighty. Vet,9/10. Reageren
Jorair Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 ik heb gisteren TOP GUN gezien, vette film , geef hem een 9,9 Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Gister Johny English (of hoe je dat ook schrijft) gekeken, was wel lachen Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Harry Potter en de Geheime kamer. Krijgt een 9.2 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Een en of andere Science-Fiction film, ik weet niet meer hoe hij heet. Cijfer ervoor:7/10(Ik hou niet zo van Science-Fiction) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik heb vannacht (DVD'tje) The Transporter 2 gezien, echt een coole film met Jason Statham. Jason Statham is een goeie acteur. 9.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Gisteravond Underworld Evolution gekeken, best goede film. Alleen jammer is dat er te weinig schrik effecten zijn.(Erg weinig voor een thriller) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb gisteravond Mayor Payne gekeken, erg leuke film, veel humor en gescheld. Reageren
demontventoux Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Gisteren gekeken naar "Bruce Almighty" met in de hoofdrol Jim Carry. Goede comedie, echt goed moeten lachen met sommige stukken. 9/10 Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Ik heb gister Saw II op DVD gekeken. Mooie film Reageren
killerfist Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Ik heb gisteravond The Crow(Dvd) gekeken, supervette film je moet er alleen wel van houden. De hoofdpersoon Brandon Lee werd neergeschoten op de set, en overleed daarna in het ziekenhuis(voordat de film afgelopen was)klik. Bewerkt: 3 september 2006 door killerfist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.