Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Heb gister avond laat van iets voor 12 tot half 2 de film: American History X gekeken echt een indrukwekende film hier een korte beschrijving:

De film draait om Derek Vinyard (Edward Norton) die na drie jaar uit de gevangenis komt. Hij heeft gezeten voor een brute moord op twee zwarten. Derek was de charismatisch leider van een bende neo-nazi's, maar in de bak is hij tot inkeer gekomen. Zijn jongere broer Danny (Edward Furlong) is inmiddels ook het racistische pad opgegaan. Derek probeert Danny te overtuigen van zijn ongelijk. In terugblikken krijgen je te zien hoe het zo ver heeft kunnen komen. Ik geef voor deze film een ruime 9,5 omdat het heel wat indruk op mij heeft gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gisteren Anacondas gekeken was een hele goeie film over 8 mensen die naar een bloem zoeken die voor het eeuwige leven kan zorgen, maar die zit midden in het jachtgebied van de Anacondas, die die bloemen ook eten waardoor ze reusachtig worden. Een aantal wordt afgeslacht, en ze besluiten terug te gaan en die bloed orchidee te laten zitten, maar een van hen zou wel een moord doen om die bloem toch te pakken te krijgen...

Hele goeie film, veel actie, mooie special effects ik geef een 8 :tu:

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Dit weekend 2 films gezien...

Edison

Goeie film, alleen matige acteer prestatie van Justin Timberlake.

7/10

Get Rich or Die Tryin'

Helemaal geen slechte film, na het spelen van Bulletproof ben ik de film maar uit de weg gegaan maar deze viel echt mee.

7,5/10

Geplaatst:

Syriana,

goed geschreven verhaal met veel realiteiten,maar er wordt veel gepraat en de film kan soms erg saai zijn.

7,9

Geplaatst:

Ik heb vandaag 'The Hulk' nog eens gekeken. 'K heb hem in een special edition box. Mooie efecten en een goed verhaal. Dit grote groene beest verdient een dikke 9!

Geplaatst:

Vrijdag was Hulk ook op tv en heb hem toen voor de 2e keer gezien.

Is wel een geinige film, beetje humor en beetje diepgang, maar het is geen topper. Ik geef het een 7 /10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...