Ken-D Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Thir13een Ghost Cijfer:8/10 Zeker een goede horrorfilm. Postaldude Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 De dominee Ik heb echt genieten bij die film ik geef hem een 9 want ik vond heel goed echt een aanrader, het lijkt meer op een nederlandse scarface maar dan heb je niet zo'n driftkikker als hoofdrol speler :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 ja heb hem ook gezien fantastisch zeker de rol van chantal vond ik verukelijk een genot om naar te kijken zeker met het liedje van inktwine - cruel man dat maakt het helemaal Reageren
Baffie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Ik heb pas weer een film gezien namelijk Schindler's List. Gaat over de Jodenvernietiging in de 2e WO. Echt een hele schokkende maar mooie film. Is echt wel een 9,5 waard. Had ook nog eens 12 oscars geloof ik gewonnen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Haha, dat is nou echt een goede film, ik heb hem op DVD en als ik aan dat stukje denk dat iemand naakt op het balkon staat om een paar mannen kapot te schieten Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Haha, dat is nou echt een goede film, ik heb hem op DVD en als ik aan dat stukje denk dat iemand naakt op het balkon staat om een paar mannen kapot te schieten Die heb ik ook. Is dat niet dat de film zwart/wit is, en dat je dan zo'n meisje met een rood jasje steeds voorbij ziet lopen? Of is dat weer een andere film? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 de laatste film die ik gezien heb is 2 white chicks, dat is echt een leuke film geef hem een 7/10 de aller leukste tot nu toe die ik gezien heb vind ik 2 fast 2 furious Reageren
RTS Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Blue Streak 8/10 Leuke actie film Reageren
josie Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 the day after tomorrow 8,5/10 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik heb gisteren op 2de kerstdag ''The Grinch'' gezien :lol: , best wel leuke film. En daarna kwam er nog een film op de zelfde zender. , die heb ik ook gezien. ALleen ik weet de naam niet meer van die film./ Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette? Reageren
Slimm Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Gister heb ik Brother "Where Are Thou" gezien met oa: George Clooney. Het is echt een heel leuk en grappige film van de gebroeders Coen. Echt een aanrader :thumbsup: Reageren
Robienske Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Last castle, prachtige film hoe gevangenen een hele gevangenis veroveren. Reageren
Ken-D Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Children of the Corn goede horrorfilm van Stephen King Cijfer: 8/10 Postaldude Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Gister Blow gezien met JOhhny Depp fantastisch hoe hij zijn personage neerzet, eerst eruit geschopt worden, dan zich weer omhoog werken man fantastisch, en daarna nog die mafia film met al pacino weet iemand hoe die ook alweer heette? Uhm Donnie Brasco of The godfather? Al Pacino heeft in veel mafia films gespeeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.