Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

saving private ryan is inderdaad een zeer mooie film, maar niet aan te raden voor kindertjes

mijn laatst bekeken film is PEARL HARBOR 10/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Ik heb gister Jurrasic Park 3 gekeken. Mmm...tegenvaller, de graphics waren af en toe een beetje vaag. En van het verhaal klopt ook niet veel. Een Raptor die eieren in z'n bek neemt? Yeah, right :ch:

6/10

Geplaatst:

Der Untergang

De harde realiteit van WO II. Het verhaal gaat over de laatste dagen van Adolf Hitler in Berlijn, tot ie zelfmoord pleegt op 30 april 1945 samen met z'n vrouw Eva Braun.

"Goede" film, zeer realistisch (jammer genoeg eigenlijk). De acteur die Hitler speelt (ben z'n naam kwijt) speelt die rol echt héél erg goed.

9.5/10! (een 10/10 geef ik eigenlijk nooit, dus 9.5 is top! ;) )

Geplaatst:

Doom (imdb)

Verfilming van het alom bekende spel. Heb zelf altijd wat wantrouwen als een film naar game gaat, zo ook bij een game naar een film. Toch maar in de DVD gepleurt en was wel geboeid van begin tot eind.

Op den duur gaat het even over op "first person" view, wat wel zeer geinig gedaan is.

8/10 geef ik de film

Geplaatst:

Zwartboek

Echt zo'n mooie film!

Dit is niet echt oorlog, maar het gaat meer over joden.

En mensen die onderduiken, ik heb nog nooit een betere film gezien over joden.

Dit is ook weer niet te erg, maar ook niet te saai.

Mijn cijver is zeker een 10/10 !

• 2 weken later...
Geplaatst:

8MM

Film met Nicolas Cage en Abruzzi van PrisonBreak. Was wel een aardige film, niet eng (was een thriller) maar wel onderhoudend.

8/10

Geplaatst:

Million Dollar Baby (Oscarwinnaar): zeer aangrijpende film. 10/10 Fantastisch geacteerd!

In de cinema:

Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest

Zeer goeje film, goed acteurwerk, mooie muziek, spanning afgewissled met humor. 10/10

9/11

Film met Nicolas Cage, van de vliegtuigcrashes en de instorting van de torens zie je niets in de film (eigenlijk logisch).

Hoe de mannen vastzitten onder het puin is zeer realistisch weergegeven, alleen de "zever" met die familie erond is TE.

8/10

Geplaatst:

The Da Vinci Code

Ik vind The Da Vinci Code zeer netjes gemaakt.

Er zaten nogal leuke schrik momenten in.

En dat vond ik nogal leuk aan dit film.

Bijvoorbeeld dat die ene moeder, die kind bij haar hoofd vastpakt, omdat dat kind bang was.

En toen lette die vader niet op, toen kwam er een vrachtwagen aanrijden, die knalde recht op die auto.

Vader, moeder, zoon -> Dood.

En die dochter bleef leven.

Best grappig. Hoe je die vrachtwagen dan zag komen aanrijden.

Mijn cijver: 8½/10

Geplaatst:

Gisteravond de Shawshank Redemption gekeken.....een film met Tim Robbins en Morgan Freeman. 7 Oscarnominaties en gemaakt naar een boek van Stephen King....absoluut 9,5/10 want erg mooie beelden, zeer verrassende wendingen en een sterk verhaal. Absoluut een aanrader :klap:

Geplaatst:

Vrijdag kon ik op school uit 3 films kiezen: Pirates Of The Carrabian(Geen f*ck aan, bijna iedereen van mijn klas ging erheen maar ik mooi niet)

2 Fast and 2 Furios(Heel even gekeken, ging gelijk weer weg)

Johnny English(Was ik maar alleen aan het kijken :puh:)

Johnny English zo bij de begravenis. Die is ook een leuke scene.

Geplaatst: (bewerkt)

@gtaboy107: Mijn laatst bekeken film is ook johnny english, geweldige film, een komische james bond, zeg maar.

(dat hij op het verkeerde gebouw land, of zijn lader op het natuurlijk kritieke moment uit zijn pistool valt) fantastisch gewoon!!!

9,5/10

Bewerkt: door Jorair

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...