Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb pas The Lord of the Rings The Fellowship of the Ring Special Extended Edition, The Lord of the Rings The Two Towers Special Extended Edition en The Lord of the Rings The Return of the King Special Extended Edition gekeken. Wat duurde dat enorm lang zeg, was al wel de zoveelste keer, maar nu snap ik hem ook echt helemaal alles. En het lijkt me vrij logisch dat ik er een 10 voor geef.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Ik heb net Saw III gezien.

Echt waar, dat wil ik nooit van mijn leven in het echt meemaken!

It's just a game :puh:

Cijver: 6½/10, Sommige dingen gingen mij wat te ver..

Geplaatst:

Ik ga toch even voor de laatste film die ik in de bios heb gezien (op tv weet ik niet meer). We gingen met een paar jongens en meisjes uit de klas naar Déjà Vu. Leuke film, mét actie...Soms wat saai en onrealistisch, sfeertje niet zo geweldig, maar wel een goed verhaal, en de nieuwe dingen zijn goed uitgedacht, alleen wel wat ingewikkeld... DUS het eindoordeel: 7,8/10

Geplaatst:

Heb Donderdag Blood Diamond gezien in de bios.

Fantastische film, ik snap de 6 oscar nominaties wel!

Nadat Afrikaanse rebellen de visser Solomon Vandy (Djimon Hounsou) bij zijn vrouw en kinderen weghalen, wordt hij gedwongen te werken in de diamantvelden van Sierra Leone, waar hij met gevaar voor eigen leven een bijzondere edelsteen verbergt. Smokkelaar Danny Archer (Leonardo DiCaprio) ziet in de diamant die Solomon heeft verborgen zijn uitweg uit Afrika, een ontsnapping aan de spiraal van geweld en corruptie. Danny wil weten waar Solomon de diamant heeft verborgen, in ruil voor de hereniging met diens familie. Ondertussen probeert idealistische Amerikaanse journaliste Maddy Bowen (Jennifer Connelly) via Danny de waarheid achter conflictdiamanten te ontdekken. Met Maddy's hulp beginnen Danny en Solomon aan een gevaarlijke tocht.

Na films als 'Legends of the Fall', 'Courage Under Fire', 'The Siege' en 'The Last Samurai' komt regisseur Edward Zwick met de avontuurlijke thriller 'Blood Diamond'. Het verhaal speelt eind jaren negentig tegen de achtergrond van de gruwelijke burgeroorlog in Sierra Leone en stelt het probleem rond conflictdiamanten aan de kaak. De drie hoofdrollen zijn voor Leonardo DiCaprio ('Titanic', 'The Departed'), Djimon Hounsou ('Amistad', 'In America') en Jennifer Connelly ('Requiem for a Dream', 'A Beautiful Mind').

Geplaatst: (bewerkt)

B0009PQX02.02.LZZZZZZZ.jpg

Verbitterd door een tragedie tijdens zijn werk als gijzelingsonderhandelaar voor de politie van Los Angeles, neemt Jeff Talley (Bruce Willis) genoegen met een lager baantje als een politiechef in het kleine slaperige stadje Camino in Ventura Country. Maar wanneer drie tieners tijdens een autodiefstal in paniek raken en een familie gegijzeld houden, komt Jeff weer in de nachtmerrie terecht die hij probeerde te ontlopen. Zelfs zijn eigen familie raakt erbij betrokken. Kan hij, ondanks dat hij alles heeft verdrongen, zijn twijfels overwinnen en zijn oude werk weer uitvoeren?

10/10 Echt een vette film!! ActieThriller, Bruce Willis: Prachtig!!

Bewerkt: door Puma
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb 8-Mile van Eminem gezien :) Zeker een aanrader, vooral voor de fans die de ''duistere'' leven van Eminem willen kennen. Het was trouwens ook zielig, toen hij in elkaar geslagen werdt waar zijn dochter bij was :N Het was op het laatst wel wat beter geworden :), Eminem won in een rap-battle tegen degene waar hij in het begin van het film tegen verloor ;) . Ik geef de film een 9/10 :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...