Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gister Zwartboek gezien. Ik verheugde me erg op deze film, maar hij viel wel wat tegen, ik had meer actie verwacht en dit was meer liefde en romantiek. Het is wel een echte Nederlandse banale film.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Flight 93 The Movie, een hele mooie film over de vlucht van United Airlines 93 van Newark(New Jersey) naar San Fransisco op 11 september 2001. Als de mensen in het vliegtuig erachter komen dat het WTC en het Pentagon zijn geraakt door vliegtuigen wordt ook hun vliegtuig gekaapt. Één terrorist neemt de besturing over het vliegtuig over, en de 3 anderen bewaken de mensen(ze hebben alleen messen een nepbommen, al gauw komen de passagiers erachter dat de bommen nep zijn). Langzamerhand wordt duidelijk dat ze richting Washington vliegen, voor waarschijnlijk een aanval op het Witte Huis! De mensen besluiten dit te voorkomen en komen in opstand. Het vliegtuig stort neer in een veldje in Pennsylvania. Er waren geen overlevenden...

Ik vind het echt heel dapper dat deze mensen in opstand kwamen en hun leven voor hun land gaven, om zo een nog grotere ramp te voorkomen. Op het einde worden de namen van alle 40 inzittenden genoemd(er waren er 44 aan boord, maar de namen van de terroristen noemen ze natuurlijk niet). Het was een spannende(hoewel ik al wist hoe het af zou lopen), tragische film die je wel wat doet beseffen.

9-/10!

Geplaatst:

Heb net "The Passion Of Jezus Christ" gezien. Is een film die de laatste 12 uur van Jezus laat zien. Je ziet hoe ze hem martelen, kruisigen en je ziet hem op het laatste ook herreizen. Vind het een zeer interessante een leerrijke film. Want ik wist niet echt veel van Jezus af, en met deze film krijg je er wel een goed beeld van. Ook komt er veel bloed in dus geen film voor de gevoelige kijkertjes. ^^ Geef deze film dan ook een 9/10. ;)

Geplaatst:
Heb net "The Passion Of Jezus Christ" gezien. Is een film die de laatste 12 uur van Jezus laat zien. Je ziet hoe ze hem martelen, kruisigen en je ziet hem op het laatste ook herreizen. Vind het een zeer interessante een leerrijke film. Want ik wist niet echt veel van Jezus af, en met deze film krijg je er wel een goed beeld van. Ook komt er veel bloed in dus geen film voor de gevoelige kijkertjes. ^^ Geef deze film dan ook een 9/10. ;)

Verschrikkelijke film, mijn mening maar ik vind het martelen hier tog echt te ver gaan, en bewijs dat het martelen daadwerkelijk ook zo heftig was is er toch niet.

Maargoed, de laatste film van mij is IT. Natuurlijk kennen jullie hem wel, mede vanwegen mijn naam en mijn af en toe bloederige clownsigjes. Het gaat over een clown die moorden pleegd op kinderen. Erg eng omdat clowns normaal tog lachwekkend zouden moeten zijn. Het verhaal is erg goed, maar het einde is berucht om zijn zeer slappe karrakter.

Geplaatst:

Ja het einde zuigt. En daar zit je dan drie uur op te wachten. Eigenlijk vind ik alleen de "flashbacks" leuk, met de Losers Club enzo.

De film die ik gisteren bekeken heb is The Shawshank Redemption. Ik had 'm eigenlijk gewaardeerd op een 8 maar na gisteren geef ik 'm een 9. Geniale film!

Geplaatst:

The devil wears Prada.

Wel een goede film, soms wat langdradig, niet de moeite om te kopen, wel eens leuk om te zien!

De hoofdrolspeelster Anne Hathaway is ook wel een mooi meisje om naar te kijken. :puh:

Dus ik geef het een 7.5/10.

Geplaatst:

Feed; 4/10

Er staat op de voorkant; "Niet geschikt voor gevoelige kijkers.."

Ik verwachtte Saw-taferelen.. maar niks van dat alles. Alleen vieze dikke wijven. Dan kan ik niet zo goed in het plaatselijke winkelcentrum gaan lopen :duh:

Geplaatst:

Clickx....man man wat een slechte film...videotheek was hij al 5 weken uitverhuurd...eindelijk te pakken gekregen...komische film in het begin maar dan zo deprimerend dat ik bena moest janken... :schater:

0/10 -> 9/10 voor Kate Beckinsale die Pocahontas wil gaan spelen enigste hoogtepunt in de film

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...