Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Mr. Bean's Holiday (Bean 2)

geschreven door: Rowan Atkinson

Simon McBurney

Hamish McColl

Robin Driscoll

Hoofdrollen:

Rowan Atkinson Mr. Bean

Willem Dafoe Carson Clay

Max Baldry Stepan (het jongetje)

Jean Rochefort Een restauranthouder in Parijs

Emma de Caunes Sabine

Een top film, erg gelachen...

Cijfer: 10 !!!

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:
Mr. Bean's Holiday (Bean 2)

Een top film, erg gelachen...

Cijfer: 10 !!!

Tja, ik kan ook altijd wel lachen om die o zo flauwe humor van de films van Mr. Bean. Echter viel deze mij enorm tegen. Ik hem hem gisteren maar in de bioscoop gekeken, samen met mijn vader (tijd geleden trouwens).

In het gedeelte vòòr de pauze was de film echt geweldig: Geen een keer gelachten :duh:... De film werd na de pauze wel wat beter, en een kleine glimlach kon er wel vanaf. Maar over het algemeen een dikke onvoldoende: 4. Ik had meer verwacht van deze film...

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij was dat Jackass 2 op mijn verjaardag :puh:

en anders MR.Bean holiday.... in de bios..

Edit: @hierboven: ik heb me echt kapot gelachen met die film.... flauwe humor :clown:

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

Ik kijk altijd op internet, en de laatste drie die ik gezien heb waren zo'n beetje de 3 beste films ooit gemaakt: 8 mile, Menace II Society en natuurlijk: State Property II q:þ

Ben nog aan het zoeken voor Freedom Writers, is óók een topfilm (en als laatste HP and the chamber of secrets)

Geplaatst:

Vandaag:

Swimming Pool - Der Tod feiert mit (2001)

Slechtste film die ik ooit heb gezien, serieus. Een 2. Omdat er één redelijk grappige scene in zat toen een meisje van de glijbaan afging. Anders was het een 1.

Killing Zoe (1994)

Ook niet echt goed, maar net voldoende. Een 6'je. Alleen het einde is leuk, lekker gewelddadig.

Geplaatst:

Ik heb laatst "300" gezien. De meningen over deze film zijn nogal verdeeld, maar ik vind hem echt geweldig.

Het gaat over de Spartaanse koning Leonidas, die leefde in de tijd dat Griekenland werd bedreigd door het gigantische Perzische rijk van Xerxes I, ook wel Godenkoning genoemd. En Spartanen zijn de beste soldaten ter wereld, zodra een Spartaanse jongen kon lopen leerde hij vechten, zodra hij 7 jaar was(geloof ik, weet ik niet precies meer) werd hij in de wildernis achtergelaten om te overleven. Zo werden de beste en sterkste soldaten van heel Griekenland gekweekt. Hun strijdregels: Nooit terugtrekken uit de strijd, en je nooit overgeven. Maar Leonidas mag niet vechten want er is een bepaalde tijd in het jaar die heilig is voor de Grieken, en die is net aangebroken. Dus verzamelt de koning 300 van zijn beste soldaten, die al zonen hebben zodat hun familienaam niet uitsterft. Samen met de 300 gaat hij de strijd aan met het leger van Xerxes dat uit miljoenen bestaat, met de raarste wezens uit alle hoeken van het Perzische Rijk(Azië en Noordwest Afrika). De legers komen elkaar tegen in de pas bij Thermopylae, een nauwe kloof waar dus niet het hele Perzische leger doorheen past en zo behalen de 300 de ene overwinning na de andere.

Uiteindelijk worden ze verraden door Ephialtes, die de Perzen een verborgen pad laat zien waarmee ze achter de linies kunnen komen. De andere Grieken(die ze onderweg tegenkwamen) gaan weg, maar vanwege de Spartaanse Regels doen de 300 dit niet. Xerxes geeft Leonidas nog één kans om zich over te geven, maar de heldhaftige koning werpt zijn speer naar de "Godenkoning" die zijn wang schampt en dit is het teken voor de boogschutters om te vuren. De laatste strijd begint, en door de honderden pijlen van de Perzen sterven alle 300 Spartanen, met Leonidas als laatst. Maarrrrrrr... Voor ze de laatste strijd aanbonden met Xerxes stuurde Leo één man terug naar Sparta, met de boodschap het Verhaal Van De 300 Spartanen te vertellen. Op het einde zien we dezelfde boodschapper met een leger van 10.000 Spartanen en 20.000 andere Grieken staan, terwijl hij het verhaal nog eens vertelt. Dan stormen ze met z'n allen op de Perzen af, daarmee begint de slag bij Plataea en eindigt de film.[/font]

Ik vond het echt een hele mooie film, het was veel meer dan een beetje hakken en one-liners schreeuwen, het ging dieper vond ik. Een welverdiende 9+/10!

Geplaatst:

Vandaag Barnyard gekeken met mijn zusje.

De film is eigenlijk niet veel aan, maar af en toe wel grapper. 6/10

Vandaag ook 300 Gekeken, zeer vette actiefilm, de ledematen vliegen gewoon in het rond :D.

Wel een minpuntje is dat er nogal veel fantasie in de film is gebruikt. Daarom krijgt hij van mij een:

8.5/10

Gisteren heb ik nog Flags of our Fathers gekeken, vind ik eigenlijk niet veel aan. Alleen de veldslagen zijn fantastisch.

Ik had er echt een oorlogsfilm van verwacht met veldslagen enz... jmmr zit die er maar een in.

7.5/10

(Ik kijk nogal veel films.)

Geplaatst:

The Lost Batalion,opzich een zéér mooie WO I film :D

->

Begin oktober 1918 gaat een groot Frans - Amerikaans offensief van start in het Argonne - woud. Slechts één bataljon Amerikanen slaagt erin de Duitse linies te doorbreken en het gestelde objectief, de ruïnes van een molen, te bereiken. Alle andere legereenheden worden door de hevige Duitse tegenstand teruggeworpen op hun uitgangspunten. Het doorgebroken bataljon is in het woud volledig omsingeld en afgesloten, doordat hun telefoonlijnen verbroken zijn. Slechts met postduiven kunnen zij nog een schaarse verbinding onderhouden met hun hoofdkwartier. Het bataljon staat onder bevel van majoor Whittlesey, een advocaat uit New York en bestaat in overgrote meerderheid uit een onervaren samenraapsel van vrijwilligers, afkomstig uit de achterbuurten van dezelfde grootstad. De Amerikanen lijden zware verliezen, onder andere door eigen artillerievuur, maar denken gewoon niet aan opgeven, tot vertwijfeling van de Duitsers die hun hele frontlijn bedreigd zien. De Amerikaanse generaal Alexander heeft het ‘verloren bataljon’ voorgelogen dat de flanken gedekt zijn door de Fransen. En dus blijven de Amerikanen doorgaan, ondanks de verliezen, zonder voedsel of drinken, haast zonder munitie. Pas na vijf dagen wanhopige gevechten slagen versterkingen erin hen te ontzetten. Het Duitse front is nu inderdaad definitief doorbroken en stort in. Het eindoffensief van de Eerste Wereldoorlog kan beginnen. Slechts 200 van de meer dan 500 Amerikanen verlaten levend het woud

battalion.jpg

Bron

Een echte aanrader,ik geef deze film met plezier 9/10 :dans:

IB

Geplaatst:

RoboCop. Ik vond het natuurlijk wel vet zoals altijd alleen een beetje Terminator-ripoff achtig soms.

Geplaatst:

Barbie en het ijsprinsesje :D .

Nee joh. ^_^

CSI miami deel 1 _O_

Best goede reeks als je het mij vraagt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...