Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Wel Nandro, dan doe ik het wel even. Ik heb voor het laatst: 'The Flood: Who will save out children?'. Het gaat over een groepje jongeren die voor een tijdje op kamp zijn. De nacht voor ze moeten vertrekken is er een hevige storm, en dit lijdt tot overstromingen. De leiders van de groep worden gewaarschuwt en zullen de overstromingsroute moeten nemen. Ze doen dit ook, maar hun bus komt vast te zitten in het water, en dus moet iedereen uitstappen. Maar doordat de stroming zo sterk duwt de stroming een auto weg, en gaat iedereen met de stroming mee. De meeste kunnen zich vast klampen aan een boom maar sommigen niet. En dat moeten de redders een beetje actief worden... Het einde ga ik natuurlijk niet verklappen, want anders is het niet leuk om er nog naar te kijken. Het is een erge film dus voor de gevoelige kijkers is dit zeker niets. Het is een waargebeurt verhaal, met erge maar ook mooie dingen in. In het begin en einde nogal langdradig, maar ja, elke film heeft zo wel iets. Een 7,4 verdiend het toch wel zeker! Maar ik heb al betere gezien. Bewerkt: 26 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Pirats of the Caribean ! Nou, ik vond het niet zo geweldig ! >>> Door NandroDavids: Ik had duidelijk gemaakt dat dit soort posts niet de bedoeling waren...lees de post die ik hier vlak boven heb geplaatst a.u.b. nog even door<<< Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Outbreak Een film over een aapje uit afrika dat een ziekte meeneemt naar de VS. Daar krijgt een heel stadje het (2600 mensen), en het leger moet iedereen binnen de stad houden die de ziekte heeft. Ze besluiten om een chemische bom erop te gooien waardoor iedereen dood gaat en de ziekte dus niet kan verspreiden. Op dat moment heeft een wetenschapper van the US army een tegengif gevonden, en probeert de bom tegen te houden. Ik vondt het geen goede film. een beetje actie om het verhaal interesant te maken, maar daardoor niet realistisch meer. Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 en nog een: Smokin´ Aces zeer ingewikkelde en lompe actiefilm. ksal het ff proberen uit te leggen: Een entertainer uit Las Vegas (Israel heet ie) is 5x benoemt tot beste entertainer van Las Vegas, en gaat de misdaad in. Echter hij splitst twee gang families uit elkaar en die krijgen ruzie (Israel en Saparazzo ofzo), dus die zet een prijs van 1 miljoen dollar op zijn hoofd (van Israel dus). Verschillende misdadigers willen die prijs opstrijken: 4 partijen. Israel zit in een hotel een probeert een deal te maken, en hij is een hoofdgetuige (kweet nie van wat voor iets..). als de FBI achte de prijs op zen hoofd moeten ze hem beschermen. in het hotel vallen een aantal doden (doordat de FBI plus vier partijen achter israel aanzitten) en de FBI krijgt Israel in handen, maar het blijkt dat ze hem alleen nodig hebben voor een harttransplantatie met een of andere oude vent van de FBI. De gene (FBI agent die een partner heeft verloren in het hotel) die dit niet wist vind dat onzin en trekt de stekker uit hun apparatuur in het ziekenhuis, dus die gaan (ook) dood. het verhaal vind ik een beetje ver gezocht, maar het is wel goed gespeeld, de actiescénes zijn echt heel goed en de special effects zijn niet speciaal maar wel gewoon goed. Ik heb zeker genoten van deze film, maar zeker niet geschikt voor jeugdige kijker Reageren
Ben007 Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Gisteren heb ik "Pearl Harbour" gezien op één Twee vliegeniers van de US Airforce, Rafe McCawley en Danny Walker, kennen elkaar al sinds hun kinderjaren. Rafe heeft een relatie met de verpleegster Evelyn Johnson en verrast hen beiden om in Groot-Brittannië met de Royal Air Force tegen de Duitsers te vechten. Hij wordt neergeschoten en voor doodverklaard. Danny brengt Evelyn het slechte nieuws. Beiden worden spoedig overgeplaatst naar Pearl Harbor op Hawaï waar zij verliefd op elkaar worden. Kort voor de Japanse aanval, duikt Rafe opeens op. Er ontstaat een ruzie tussen de twee vrienden, die hevig wordt onderbroken door de aanval op hun basis. Een bloedige slag volgt, waarbij meerdere schepen tot zinken worden gebracht en talloze soldaten omkomen. De beide heren nemen deel aan de tegenaanval van de Verenigde Staten: de Doolittle Raid op de Japanse stad Tokio. Nadat de mannen tijdens de aanval neergeschoten zijn en Danny dodelijk gewond raakt, vergeten ze hun conflict over Evelyn. Rafe vertelt dat Evelyn zwanger is van Danny, waarop Danny vraagt of Rafe koste wat kost voor het kind wil zorgen. Achteraf was ik een beetje teleurgesteld in de film omdat vooral het liefdesverhaal in beeld kwam en niet de aanval op zichzelf. De special effects waren wel adembenemend.Ook vind ik dat de film nogal een hoog cowbotgehalte vertoont.Globaal gezien geef ik deze film een 7/10. Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 ginger snaps film over 2 meiden waarvan er 1 word gebeten door een half mens/weerwolf. zo veranderd zij er langzaam in. de stad tussen de grote houten muren waar ze in terecht komen leven al jaren daar en hebben steeds te maken met de weerwolven, door de meid die in een weerwolf veranderd word dit stadje uitgeroeid leuke horror film Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Se7en, een ontzettend coole film over een zieke moordenaar die denk dat hij de goede dingen doet door mensen, die de zeven zonden begaan, aftestraffen op bijpassende manieren. Het eind is ook erg goed gedaan 8.5/10 Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Jezus is een Palestijn Ik had de film nog niet eerder gezien maar had er wel veel over gehoord. Daarom kon ik natuurlijk niet achterblijven met het aanschouwen van de legende. Het verhaal in een notendop is als volgt; Alfred, die zichzelf omgedoopt heeft tot Ramses, leeft in een afgesloten commune ergens in Limburg. Hun leider is de "Khan Goeroe", die zich verplaats in een oude Eend. Ramses heeft over zijn hele lichaam piercings, omdat deze hem bewaken tegen onder andere nierstenen, darmproblemen en gezichtsverlies. Ramses bezoekt met goedkeuring van de Khan Goeroe zijn stervende vader (die alleen nog tegen hém praat) in Amsterdam, en daar komt hij in contact met alles wat God verboden heeft; zo haalt hij al zijn piercings eruit en scheert hij zijn hoofd kaal. Als de Khan Goeroe hier achter komt gaat hij in zijn Eend en met zijn volgelingen richting Amsterdam om Ramses weer terug naar Limburg te halen. Ondertussen zorgt Ramses ervoor dat zijn zieke vader op het dak van een Bijlmerflat de landing van de Messias kan meemaken. Als door de grote verlichte kruizen een vliegtuig in de Bijlmer stort, raakt een brokstuk hiervan het hoofd van een Palestijn. Zijn fontanel opent zich hierdoor en hij staat open voor de geest van de Messias. "Verlos me! Verlos me!" roept de zieke vader. Maarja, ik ga natuurlijk de film verder niet verklappen. Wel is er een sleutelrol weggelegd voor het zwijntje Mustafa. Al met al vond ik het een interessante film met een diepzinnig verhaal. Ik geef hem een 8. Wat Nederlandse films betreft zou ik hem een 9 geven. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Het laatste wat ik gekeken heb zijn een stel southpark afleveringen. Fantastische homur! Maar niet bepaald geschikt voor kleine kinderen. 8/10 Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) The lord of the rings 1,2 & 3 achter elkaar 9 uur lang Ik heb ze alle drie al wel eens vaker gezien maar nog nooit achter elkaar Samenvatting van wikipedia: Lord of the rings: The fellowship of the ring The Fellowship of the Ring verhaalt over het smeden van de krachtige Ene Ring door Sauron, die door de Elfen en Mensen uiteindelijk verslagen wordt. Jaren later duikt de Ring op in de handen van de Hobbit Bilbo Balings in de Gouw, die hem nalaat aan zijn neef Frodo Balings. Aan Frodo wordt de taak gegeven de Ring naar Rivendel te brengen, terwijl de Nazgûl, dienaren van Sauron, hem achtervolgen. In Rivendel besluiten Frodo en zijn drie metgezellen samen met een Elf, twee Mannen, een Dwerg en een Tovenaar om naar Saurons land Mordor te reizen en de Ring te vernietigen. Ze vormen het Reisgenootschap van de Ring. Op hun reis worden ze dwarsgezeten door Saruman, een vroegere bondgenoot die is overgelopen en nu Uruk-hai achter hen aanstuurt. Uiteindelijk wordt het reisgenootschap opgesplitst wanneer Frodo en Sam alleen verder reizen, en de twee andere Hobbits ontvoerd worden door de Uruk-hai van Saruman. Lord of the rings: The two towers Frodo is vastberaden om de machtige en felbegeerde ring, die tovenaar Gandalf hem toevertrouwde, in Mount Doom in Mordor te vernietigen. Enkel zijn trouwe vriend Sam kan hem begeleiden bij het volbrengen van deze gevaarlijke missie. Het reisgezelschap dat Frodo moest helpen, is immers volledig uit elkaar geslagen: Boromir is dood, de hobbits Merry en Pippin zijn gevangengenomen door de Uruk-hai en de rest van het gezelschap maakt zich samen met de bewoners van Midden-Aarde op voor de confrontatie met het leger van Sauron. De troepen van de boosaardige heerser van Mordor rukken steeds verder op. De strijd om Midden-Aarde barst nu pas echt los. Lord of the rings: The return of the king De hobbits Sam en Frodo beginnen samen met Gollem aan het laatste deel van hun reis richting Mordor, om daar in de Doemberg de machtige 'Ene Ring' te vernietigen. De laatste verdediging tussen Mordor en Gondor in wordt ook verbroken. De Gondoriaanse stad Osgiliath wordt ingenomen. Daarna volgt er een gigantische aanval van 200.000 orcs uit Mordor op de stad Minas Tirith. Maar het leger van Rohan komt te hulp, en later ook Aragorn met het leger der doden. Zo winnen de vrije volkeren van Midden-aarde de strijd. Daarna trekken de legers van Gondor en Rohan onder leiding van Aragorn richting Mordor om Sauron af te leiden van het werkelijke gevaar; de geplande vernietiging van de 'Ene Ring' Mede hierdoor kunnen Frodo en Sam door Mordor trekken en hun taak volbrengen Bewerkt: 13 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Harry Pottter And The Order Of The Phoenix Ehhhhh de hele film is vet. Heel veel dingen zie je, het is spannend, het is vet. Ik zou hem wel 80 keer achter elkaar willen zien. Er zit van alles in; Humor, Sensatie, en het is zeker een aanrader als je het boek ook hebt gelezen! Ik kan niet wachten tot de DVD. Bewerkt: 20 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Spiderman 3, op mijn mobiel . Dat komt ervan als je een W810i koopt Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 I Know What u Did Last summer. De film begint wanneer een viertal tieners op hun eindexamenavond dronken naar huis rijden. Hierbij krijgt het viertal een ongeluk en doden daarbij een oversteker. Vervolgens dumpen de vier het lijk in de zee. Dit is echter door iemand niet onopgemerkt gebleven. Aanvankelijk bestookt de stalker de hoofdpersonen met geheimzinnige briefjes waar I Know What You Did Last Summer op staat. De stalker laat het echter niet bij deze ludieke acties zitten en gaat steeds verder. Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Tsotsi (Film1) Een film over een jongeman in (volgens mij) in Zuid-Afrika die iee auto overvalt, hij schiet een vrouw neer en neemt ook een baby mee. Hij wil em verzorgen maar dat gaat net zo goed, daarom "stalt" hij de baby bij een jonge weduwe de zelf ook een baby heeft. Het komt echter in de krant en de weduwe weet dus dat hij de bay heeft gestolen en vraagt hem om de baby gewoon terug te geven. Dat doet hij maar als hij de baby aan de vader overhandigt wordt hij ingerekent door de politie. De taal daar is btw heel raar, mengeling van nederlands en engels Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Shooting Dogs(film1) Michael is een priester die vriendschap sluit met Joe (Hugh Dancy), een jonge leraar. Samen moeten zij hun grenzen verleggen om de wreedheid omtrent de Rwandese tragedie van 1994 te trotseren. Mening: het was echt een indrukwekkende en zielige film Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.