Jorge_F Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 I Now Pronounce You Chuck & Larry Ik echt helemaal dubbel gelegen om deze film, en dat doe ik niet snel bij films hoor! Echt een toppertje was dit, 9/10 (uitzonderlijk hoog van mij voor een komedie) Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Lion King 1 , serieus , het blijft een fantastisch film , met humor maar ook zielige stukken. Lion King gaat over een groep leeuwen die avonturen meemaken , de Vader gaat over een tijdje dood , en de zoon moet hem opvolgen als koning. Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Harry Potter 5, heel tegenvallend Reageren
The GamerII Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Apocalypse Now vandaag gekeken. Echt een goeie film Reageren
Squidward Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) Ik had gisteren een cult-avond gehouden en toen had ik de volgende films gezien: Scarface 9/10, gewoon echt de ultieme gangsterfilm The Warriors 9/10 Meesterlijke film over een bende in New York die beschuldigt wordt van moord en een weg moet banen naar huis door allerlei terrirtoria van andere gangs. Pulp Fiction 10/10 Blijft gewoon een meesterwerk! zelfs de elfde keer is ie nog gaaf! Bewerkt: 19 augustus 2007 door Squidward Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Planet Terror, echt een super vette film. De actie is geweldig, de humor is hilarisch en het is toch een typische Grindhouse film. ik geef het een 9 I now prounounce you chuck and larry deze is komedie is echt lache, wel veel flauwe grappen, maar daar hou ik van. droge humor. ook een 9 Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Mr. Bean's Holiday! Weer een erg goede film van Mr Bean, heb me zeker weer vermaakt! 8,6/10 Wedding Crashers! Dit blijft een prachtige film...veel humor! 8/10 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ice age 2! Mooie en grappige animatie film Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Scarface :the world is yours! Hij kwam gisteren op RTL 7, ik was al lang van plan hem te gaan kijken maar ik het geen zin om hem te kopen en ook niet om te downloaden want dan zou ik zeker geen ondertiteling vinden die gelijk loopt. Het is een hele vette film! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Dawn of the dead! Een zeer goede horror film en veel bloed en zombie's Het doet mij denken aan de missie van GTA VCS:Brawn of the dead.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Heb Scarface even gekeken , ik vind er niet zoveel meer aan. Geef mij maar The Last King of Scotland , Blood Diamond , Hotel Rwanda , The Hitcher , en Flyboys. Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Saw III,weer een leuke horrorfilm in me bezit,veel leuker dan Saw I&II Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Ice age 2! Mooie en grappige animatie film haha , ik ook , vooral die Eekhoorn is Komisch Reageren
Eros Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Gisteren Hel Van Tanger nog eens gezien. Voor de tweede keer wel, maar die film blijft gewoon top. ^^ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 Ladder 49 ! Het was een mooie film. Het ging over de brandweer. Helaas zat er een droevig eind aan het verhaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.