Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

The Simpsons Movie.

Echt een aanrader!

>>> Door PatrickW: Spoiler toegevoegd<<<

Gaat over dat er een enorme koepel om Springfield(de stad waar de Simpsons in wonen) wordt geplaatst omdat Homer Lake Springfield heeft vervuild en de EPA(Enviroment Protection Agency) vond dat er wat aan de milieuvervuiling in Springfield gedaan moest worden. Dan komen de bewoners van Springfield erachter dat Homer de oorzaak van de koepel was en ze vallen zijn huis met fakkels aan maar de Simpsons weten uit de koepel te ontsnappen(via een tunnel) en vertrekken naar Alaska. Maar omdat er barsten in de koepel beginnen te komen gaat de EPA over tot een plan om Springfield te vernietigen. In Alaska zien de Simpsons een TV reclame van een nieuwe Grand-Canyon waar nu Sprinfield ligt en ze gaan snel terug behalve Homer die weigert de mensen te helpen die hem hebben geprobeerd te doden. Als de Simpson familie de volgende dag weg is, gaat Homer ze zoeken en hij belandt in de sneeuw en wordt door een Indianenvrouw gevonden en die geeft hem een visioen waarin hij beseft dat hij Springfield moet redden en dus gaat hij terug en op dat moment wordt er een bom met een helikopter via een groot gat in de koepel naar beneden gelaten die binnen een kwartier ontploft. Maar de bewoners klimmen via het touw omhoog naar het gat bovenin de koepel en weten bijna te ontsnappen maar dan komt Homer naar beneden glijden en iedereen wordt weer boos op hem omdat hij hun ontsnappingsplan heeft laten mislukken. Dan ziet Homer een motor en met Bart achterop rijdt hij langs de rand van de koepel met de bom in Bart's handen en als ze bovenaan zijn gooit Bart de bom door het gat in de koepel vlak voordat deze ontploft. De koepel stort in elkaar en Homer en Bart landen met hun motorfiets op een heuvel buiten Springfield. Dan komt het hoofd van de EPA eraan en wil Homer en Bart vermoorden maar wordt met een rotsblok op zijn hoofd geraakt door Maggie, het baby-zusje van Bart en Lisa. Homer en Bart worden als helden ontvangen en hij rijdt weg met de motor met Marge achterop.[/font]

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Clowntje_93, kan dat niet beter in een Spoiler ? Want je vertelt nu eigenlijk het hele verhaal terwijl sommige mensen het mischien nog niet hebben gezien en dan lezen ze je post en dan tja, snap je ;)

Wild Hogs.

Geplaatst:

Simpsons the Movie , heerlijke film , alleen kijk maar eventjes naar de lange grote spoiler die er staat :schater:

Geplaatst:
Clowntje_93, kan dat niet beter in een Spoiler ? Want je vertelt nu eigenlijk het hele verhaal terwijl sommige mensen het mischien nog niet hebben gezien en dan lezen ze je post en dan tja, snap je ;)

Wild Hogs.

En ben jij een moderator?

Geplaatst:

Wild Hogs.

hij zegt alleen een tip voor hem en niet voor een slotje ofzo , dus het is juist goed vind ik wat ie zegt , en PatrickW heeft het trouwens ook gedaan wat hij vroeg. ^_^

Geplaatst:

Wild Hogs.

Nee, dat zie je toch ? Het is alleen niet leuk voor anderen die lezen, als jij heel lang uitkijkt naar een film maar nog niet gezien hebt en je hier komt en er opeens het hele verhaal staat dan zou je dat niet leuk vinden, en ga niet zeggen van dat je het dan maar niet moet lezen ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Deze film heb ik als laatst gekeken: 300: Een coole film met veel gevechten en actie, ik weer niet meer zo goed hoe zo heten de actours. Hier is de trailer dan moet je even op theatrical trailer kliken en dan krijg, je moet wel ff wachten met laden anders loopt ie soms vast. ;) En hier is een filmpje van een gevecht en vet filmpje. Dus een topfilm. :tu: !

Geplaatst:

Ik heb gister avond nog een stukje gezien van Band Of Brothers, op DVD, ik vind dit gewoon echt een fantastische film collectie.

Het zijn 9 delen lang, en echt allemaal WAARGEBEURT!

Geplaatst: (bewerkt)
Gister avond heb ik nog een mooie bekende film gezien: The Bourne Identity. Echt een vet chille film :)

Jaaaaaaaa heb ik ook gezien. Vooral met zijn shotgun in dat hooiveld :tu:

Ik heb hem al 2 x eerder gezien (we hebben em op dvd) maar op TV is ie ook goed :7

Maar even een vraagje tussendoor, Is The Bourne Ultimatem (ofzo) het 3de of 2de deel? Want ik kan me iets herinneren van een tweede film, en zoja dan moet ik die misschien eerst kijken.

@onder hieronder (The Gamer II dus): thx

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:
Gister avond heb ik nog een mooie bekende film gezien: The Bourne Identity. Echt een vet chille film :)

Toevallig heb ik die film ook gezien!

Een erg leuke acktie film :D

Geplaatst:

Jaaaaaaaa heb ik ook gezien. Vooral met zijn shotgun in dat hooiveld :tu:

Ik heb hem al 2 x eerder gezien (we hebben em op dvd) maar op TV is ie ook goed :7

Maar even een vraagje tussendoor, Is The Bourne Ultimatem (ofzo) het 3de of 2de deel? Want ik kan me iets herinneren van een tweede film, en zoja dan moet ik die misschien eerst kijken.

Het 3e deel. Ik weet niet precies de goeie volgorde, maar de eerste 2 delen zijn; The Bourne Supremarcy en The Bourne Identity. Het 3e deel dat nu in de bioscoop is, is dan natuurlijk The Bourne Ultimatum :)

Geplaatst:

Filmavondje:

- Freddy Got Fingered (ging écht helemaal nergens over; geen enkel plot)

- The 40-year old virgin (komedie zonder grappen)

- She's the man (komedie zonder grappen)

- Soul Plane (iets te veel blingbling shit)

- Jay & Silent Bob Strike Back (VET!!!)

- SAW I (had ik al eens gezien, blijft uitmuntend!)

- SAW II (VET!!!)

- SAW III (VET!!! Dan moet je echt geen epilepsie hebben :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...