Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatste film die ik gezien heb was meet the parents en meet the fockers agter elkaar

vond ze heel leuk en grappig :puh:

op dit moment kijk ik 16blocks

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Ik had laatst nog de film gezien over Snipers.

De film heet toevallig ook: Sniper

Het is echt een fantastische film, dat dacht ik in Vietnam afspeeld! Echt super is die film!

Geplaatst:

Ik heb afgelopen weekend twee films gehuurd.

Smokin' Aces: Echt een topper! Ik zou haast zeggen dat ie perfect is, alleen is het verhaal wat moeilijk te begrijpen. 9,5/10 :tu:

The Departed: Ook geweldig. De droge humor van Jack Nocholson en het verhaal zijn gewoon geweldig in elkaar gezet. Alleen is het einde een beetje plots, van het ene op het andere moment. Je zit midden in het verhaal zeg maar, en dan gaat de baas dood en dan worden de anderen afgeknald. Ineens. Desondanks blij ik zeer positief over deze film. Ook een negen half :tu::)

Geplaatst: (bewerkt)

Pirates of The Carribean 3 denk ik. Wel een hele coole film _O_

EDIT: Helemaal vergeten :puh: Gister High School Musical op TV :D

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

The Simpsons Movie

Ik vond 'm wel heel leuk maarja ik ben ook een Simpsons-fan dus de film slik ik als zoete koek. Alle grappen zijn echt orgineel, en ook al zijn sommige stukken al honderd keer eerder gedaan in films (Bart naakt op het skateboard waarbij je niets ziet bijvoorbeeld) is dit hier toch op een geniale manier uitgewerkt.. ik geef hem.. een 9!

Homer speelt ook Grand Theft Walrus :$

[EDIT]En nu heb ik... Death Proof gezien. Hij was fokking goed!! Ik vond eigenlijk vooral deel 2 vet. De achtervolgingen en Stuntman Mike is de man.. Kurt Russel 4 life

een 9

peace out

>>> Door Mania-92: Dubbelpost... Samengevoegt!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...