thug Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 mijn laaste film was saw3 iets minder dan de vorige 2. ik geef hem een 7 Reageren
Disturbed Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Heb nu net Conan the Barbarian gezien, met Arnold Schwarzenegger Reageren
.Djanick Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 The Hitcher 2 jup die heb ik ook gezien ^^ gaat over een echtpaar die op een rondreis gaat nadat de man is ontslagen bij de politie omdat hij iemand had neergeschoten, hij komt terug bij de plaats waar hij vroeger vreselijke dingen heeft mee gemaakt en in een zandstorm nemen ze de verkeerde lifter mee.. je kan raden wat er verder gebeurd bij zulk soort films 7/10 2e x niet meer zo leuk Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 2 gisteravond Rush Hour 2 : vette film met chris tucker en jackie chan en daarna three kings met goerge clooney en ICE cube Was ook al een goeie film Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Gladiator, ik zag dat ie op SBS 6 was, maar wij hebben hem ook op DVD. Toen heb ik 'm maar op DVD gekeken terwijl ie ook op TV bezig was. Echt een goede film, 10/10. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Old School, echt grappig. Gaat over drie volwassen mensen die een Studenten vereniging oprichten maar de Universiteit wil hem verbieden en ieder lid van de universiteit sturen. Uiteindelijk komt er een test of de vereniging goed scoort op verschuillende punten (debat/sport/nog wat dingen..). Een echte aanrader, en als cijfer 8. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Rpcky III En het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} Bewerkt: 9 oktober 2007 door 2fast{0} Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Rpcky IIIEn het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} Ik ook! dope film Edit: The Terminator Iedereen kent hem wel Arnold Swarchenegger als The Terminator! Een erg spannende film 8/10. >>> Door Ikkes: Dubbelpost, berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit knop!<<< Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Rpcky IIIEn het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} Steven Seagal in Rocky? Welke heb je gezien dan. Ik kan me helemaal geen Rocky herinneren met hem erin. Ik heb Ringu 0 maar gekeken op MTV. Je ziet dan hoe Sadako Sadako is geworden.. Reageren
hank_187 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Rpcky IIIEn het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} boh mister T was echt een bastaard, zo ken ik hem helemaal niet uit de A team. goeie film, rocky blijft de koning. vooral toen die ging trainen in de ghetto Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Rpcky IIIEn het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} Rocky word niet gespeeld door Steven siegal maar door Sylvester stallone. ik heb gister trouwens Lucky Number Slevin gekeken Was best wel een goeie film 8/10 alleen tot het einde wa het ingewikkeld :S Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Rpcky IIIEn het is rocky week bij sbs6, dus alle Rocky films zie je deze week op sbs6. erg leuke films hoor, met Steven Siegal 9,5/10 mvg,2fast{0} Rocky word niet gespeeld door Steven siegal maar door Sylvester stallone. ik heb gister trouwens Lucky Number Slevin gekeken Was best wel een goeie film 8/10 alleen tot het einde wa het ingewikkeld :S Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Rambo first blood ik heb ze alle drie. Ga morgen de andere twee kijken het blijven toch geweldige films 10/10 Bewerkt: 17 oktober 2007 door Mr.Umberto Reageren
Wesley Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Wild Hogs, het is echt een super grappige film, met die Harley Davidson rijders xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.