NilsHolgersson Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Four Rooms; Beetje 'n kutfilm. Lag al een jaar in huis omdat hij in het Tarantino-pakket zat, dus het moest er maar eens van komen. Ik vond een gedeelte over een cussie in een illegale bui nog wel boeiend. Cijfer; 6 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Gister heb ik de horror film 'The Ring' gezien. Info:Klik Vond hem erg eng maar daar hou ik van De premiere van 'The Ring 2' komt vandaag op net 5. Bewerkt: 19 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Four Rooms; Beetje 'n kutfilm. Lag al een jaar in huis omdat hij in het Tarantino-pakket zat, dus het moest er maar eens van komen. Ik vond een gedeelte over een cussie in een illegale bui nog wel boeiend. Cijfer; 6 CLASSIC FILM Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik had wel wat meer Pulp Fiction-achtige humor verwacht, maarja.. too many cooks spoil the soup. Dat heksengebral met Madonna gaat toch nergens over. Het vingertje op het eind maakte veel goed en brengt me op een voldoende. Reageren
tjoef Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Mijne was net nog Three Kings, denk ik... Viel wel goed mee. Morgen is het Sin City op VT4 . Ben is benieuwd!! Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Gisteren the messenger gezien. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 the hart break kit was zomaar grof in het jeweetwel gedeelte maar een goede film 7/10 alleen jammer dat we naast 2 seksbeesten zaten die de hele tijd aan het woelen waren op meerdere plekken Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 http://nl.wikipedia.org/wiki/Final_Destination_3 Geweldige film Ook deel 1 en 2 trouwens. Reageren
LBG Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik had wel wat meer Pulp Fiction-achtige humor verwacht, maarja.. too many cooks spoil the soup. Dat heksengebral met Madonna gaat toch nergens over. Het vingertje op het eind maakte veel goed en brengt me op een voldoende. Ik had hem laatst ook gekeken, ik had allebei de Tarentino boxen gekocht voor 5 euro per stuk. Ik vond er ook niet veel aan. Jackie Brown (die ook in een van de boxen zat) vond ik dan wel weer een hele goede. Gister had ik From Dusk Till Dawn gekeken. Echt niks aan. Veel te veel cliché's dat het gewoon grappig was (niet in de goede zin, want het was niet bedoeld om grapppig te zijn), en het had ook nog eens vrijwel geen verhaal. Van een zombiefilm met een erg slecht verhaal verwacht ik dan op z'n minst erg veel geschiet op hele legers zombies die met duizenden tegelijk worden afgeslacht maar dat ontbrak ook. 2/10 Omdat deze film gewoon zwaar zuigt. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Idd, ze konden beter Reservoir Dogs erbij doen. Reageren
LBG Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Helemaal mee eens, ook al heb ik die al op dvd. Ik heb liever 2 keer Reservoir Dogs dan deze schijtfilm in m'n collectie. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ik heb gisteren Donny Brasco gekeken. Het is een leuke gangster film. Er zit ook wel een goed verhaal. En lijkt wel een op GTA Vice City. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Tokyo Drift , Goeie racefilm waar alles over illegale straatracers gaat , je kan het vergelijken met de spellen: Need for speed 2 , Midnight club 3 Dub edition . Reageren
NSA Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 Scarface en The Godfather leuk films Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Death Proof Geweldig was het Echt typisch Quintin Tarantino. Oeverloos gelul dat uiteidenlijk toch een belangrijke betekenis heeft, met ook vette actie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.