Steel Dogg Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Scarface. Best wel goeie acteur, die Al Pacino Reageren
T-Designz Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Waist Deep. Ik wou ff kijken hoe The Game kon acteren Hij doet het best goed. Best een leuke film. Reageren
Ruwie Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Scarface. Best wel goeie acteur, die Al Pacino Ik heb Scarface vandaag ook nog gezien!! Blijft een geniale film. Oud... maar geniaal Reageren
Rensch Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Heb de helft van Godfather gekeken Maar dat was om 5u snachts ofzo totdat degene die ik nog naar huis moest brengen ineens in slaap viel. Toen heb ik d'r maar naar huis gebracht en had toen geen zin meer om de rest af te kijken Reageren
Wesley Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ik heb voor de zoveelste keer weer naar Band Of Brothers (deel 1t/m5) gekeken. Ik leende de DVD's van een goede vriend van mij. Ik vind het echt zo'n super verhaal, echt precies de werkelijkheid, en ook helemaal goed en mooi nagemaakt. 10/10! Reageren
RuftCrush Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Heb het laatst de film Fallen ||| gezien. Er was een Fallen marathon op Film 1 Echt een top film, een aanrader Reageren
Pitbull Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 The Hearthbreak Kid in de cinema Echt een goeie film als je eens wilt lachen... Alleen op het einde heb ik niet veel van de film gezien (tjah, mijn vriendin zat naast me ) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Saw IV viel me tegen.. Reageren
Ruwie Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Lord of war gisteren gezien Geweldige film Reageren
Rensch Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ik heb voor de zoveelste keer weer naar Band Of Brothers (deel 1t/m5) gekeken.Ik leende de DVD's van een goede vriend van mij. Ik vind het echt zo'n super verhaal, echt precies de werkelijkheid, en ook helemaal goed en mooi nagemaakt. 10/10! Helemaal mee eens ^^ Ben ze op het moment ook aan het volgen met een vriend ... we doen echter elke week 1 of 2 afleveringen. Heb het boek bijna uit Ik was net aan Dogville begonnen. Maar die setting is echt zoooo maf! Ik vond het begin vrij saai dus zette 'm uit, maar hoorde uit reviews dat hij toch wel heel goed blijkt te zijn. Dus kijk 'm een andere keer af. Je moet er blijkbaar de tijd voor nemen om die film te kijken Reageren
2fast{0} Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) Gister avond Pirates of the carrabian's III. Bewerkt: 26 november 2007 door 2fast{0} Reageren
DJRobin Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 GHeb gister turbulance gezien. een 8! Reageren
Think Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Eergisteren naar Madagascar gekeken! Leuke filmpje, redelijk toch. Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 The 51st state vind ik een mooie film leuk Reageren
weci Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Mijn laatst bekeken film is "Der Untergang". Ik vond het eigenlijk wel een mooie film. Best wel grappig hoe die Hitler eruit zag, en z'n opvliegend karakter... Amai, 'k zou nooit met hem getrouwd willen zijn. Bewerkt: 8 december 2007 door weci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.