Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Jackass the Movie 2

Gisternacht in mn bed.

Gadver wat zaten daar ranzige stukjes in zeg :kots:

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Geplaatst:

Ik heb voor het laatst Harry Potter en de Orde van de Feniks gekeken,

Spanning/Fantasie/Avontuur, ik geef hem een 9, ik vond het verhaal een klein beetje moeilijk te volgen

Geplaatst:

Ik heb gisteren I Am Legend gekeken. Echt mooie film. Normaal houd ik niet zo van horror, maar dat was bij deze film anders. Ik vond het echt een indrukwekkende film, zeker als je de verborgen waarschuwing opmerkt dat we onszelf nog een keer vernietigen met onze wetenschap. Ook vond ik het mooi dat het geen "happy end" had zoals gebruikelijk, maar dat de hoofdpersoon zijn leven gaf voor datgene waar hij zijn leven op gericht had. Echt goed, alleen jammer vond ik de vampieren, beetje onrealistisch, maar verder goede film.

8/10

Geplaatst:
Ik heb gisteren I Am Legend gekeken. Echt mooie film. Normaal houd ik niet zo van horror, maar dat was bij deze film anders. Ik vond het echt een indrukwekkende film, zeker als je de verborgen waarschuwing opmerkt dat we onszelf nog een keer vernietigen met onze wetenschap. Ook vond ik het mooi dat het geen "happy end" had zoals gebruikelijk, maar dat de hoofdpersoon zijn leven gaf voor datgene waar hij zijn leven op gericht had. Echt goed, alleen jammer vond ik de vampieren, beetje onrealistisch, maar verder goede film.

8/10

Heb ik gisteren ook gekeken in de bioscoop!

Het was zeker een leuke film, wel zielig die scene met de hond. :(

M´n rate is ook 8/10. :Y

Geplaatst:

Ik heb gister in de bioscoop I Am Legend gezien. Mooie film is dat. _O_

Dat stukje met Fred vond ik wel grappig, begint hij wat tegen een pop te lullen. :7

Ook erg jammer hoe hij zijn hond moet doden. :(

Geplaatst:

Ja, dat was toch ook I Am Legend, een paar dagen geleden in de bioscoop.

Goede film, en het verhaal erachter boeit me ook wel, het ademt die sfeer uit van: 'Als we niet stoppen, gaan we er allemaal aan op een gegeven moment'.

Maarre, Baffie, I Am Legend kun je niet onder het horror-genre rekenen, ook al zitten er een aantal bovennatuurlijke scènes in. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
sawIV het begint een gore trilogy te worden :Y

Het is geen trilogy meer! :puh: Maar is hij een beetje leuk? Want ik hoor verschillende verhalen.

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst:

Nee hij is eigenlijk best saai, maar dat komt ook omdat de versie die ik heb gezien in webcam kwaliteit is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...