Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb pas de trilogy van The Matrix gezien, behalve de laaste film...

wel een goede en leuke film, maar soms best vaag...

7/10

Geplaatst:

House of Wax

Was gisteravond op TV, en ik als horrorliefhebber had 'm nog nooit gezien!

Ik heb de TV dus wel even aangezet, en het was een spannende film.

Er zaten een aantal mooie schrikmomenten in, en het hele paranoïde sfeertje dat het dorp uitstraalde, wist mij wel te bekoren.

Prima film, een 8.7/10

Geplaatst:

The mist Sommige gruwelijke scene, heel spannend en einde is echt goed idee. Maar die vrouw die altijd vertelt over de god maakt mij op de zenuw. 8,8/10

Geplaatst:

The Rock. Goede actie film. :) Jammer van die Ferrari F355, zonde! Door dat krijgt de film een 7/10, als dat niet gebeurde een 8,2/10. Gelukkig was de F355 nep. :)

Geplaatst:

Ik zet er alvast een goeie post neer, schrik niet zet er even een boel films neer die ik de afgelopen weken heb gezien. :D hopelijk geen probleem aangezien filmtopic is..

Bios films.

The ruins

Een spannende en gruwelijke film al wat vreemd, griezelig met die planten en hoe het loopt je moet het zelf zien.

Vreemd einde volgens mij een open einde want je weet niet of diegene het redt en er over kan verellen, je hebt wat vragen. :?

The winx club

Echt een prachtige mooie maar ook spannende film. (iets wat eng misschien voor kleine kids)

Ik had liever de tekenfilm stijl maar dit was ook best mooi en uniek eigenlijk de gezichtsuidrukkingen bijv, er komt zeker nog een deel want de trix zijn er nog.

Echt zo mooi gemaakt goed verhaal en je leert er ook wat van, en eindelijk heeft bloom haar ouders terug. :D8);)

Iron man.

Spannende film coole actie en echt vet hoe het tot stand komt en wat iron man kan doen, en echt pijnlijke momenten ook die je bijna kan voelen. Maar er zitten ook komische dingen in het eind stuk best lachen. 8)

tv.

The newton boys

Goeie film en echt gebeurd je leert er ook wat van.

Robin hood (de zoveelste maar toch uniek en anders.)

Met uma turman

the salute of the jugger.

Goeie film en echt mooi gedaan.

Crush.

Prachtig maar matige film is wel een soort huilfilm, en je leert er ook van.

JFK

Zeer ingewikkeld film maar prachtig gemaakt, hierdoor bevestigd het alleen me vermoeden dat de overheid en hoger niet deugt en er een complot was/is bij bepaalde dingen.

Jakob the lair

Mooie film in de tijd van hitler het gaat over hoop hebben en moed vinden.

constantine

Spannende film erg goed,

The hitchiker's guide to the galaxy

Hiervoor moet je verstand eigenlijk op nul staan sommige dingen kloppen niet en het is echt een brein breker. ???

Maar het lachen is het wel en mooi gemaakt.

Franse films vervolgen:

Le Gendarme de Saint-Tropez

Le Gendarme à New York

Le Gendarme se marie

Le Gendarme en balade

Le Gendarme et les extra-terrestres

Le Gendarme et les Gendarmettes

Deze films zijn echt hilarisch zeer goed en zeker de moeite waard om te kijken, zitten zalige momenten in.

The return of the pink panther

The pink panther strikes again

Revenge of the pink panther

Trail of the pink panther

Cures of the pink panther

Son of the pink panther

Het zijn matige films maar echt leuk om naar te kijken, verbazingwekkende momenten en hilarisch.

The pink panther-de nieuwst met beyonce al gezien.

Deze moet ik nog zien:

The pink panther

A shot in the dark

The pink panther deux

Indiana jones: raiders of the lost ark

Indiana jones: and the the temple of doom

Indiana jones and the last crusade.

De een iets beter dan de ander maar de 3e is echt goed, mooie gebieden en goeie gevechten.

Spannend, humorvol, en leergierig.

the brothers grimm.

Goeie spannende film vol met sprookjes en fantasy en dergelijke.

the man

Best lachen en erg leuke film.

House of wax

Dit is nou een film waar je van kan zeggen: Horror en eng, echt zenuwlopend spannend.

Geplaatst: (bewerkt)

Laatse film was austin powers! :tu:

Wel een grappige film..Houd niet veel inXD

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:

A nightmare on elm street IV Nog altijd leuke Freddy met origineel moord en gruwelijk maar deel 1 is het best. 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Hot Fuzz

Ik heb me echt doodgelachen! Ik wist al dat het een prachtige film was, maar dit had ik niet verwacht. Goede acteurs waar ook Timothy Dalton bij zat, een goede keus voor wat humor! Het verhaal kreeg verschillende gekke wendingen waardoor het niet voorspelbaar was wat er ging gebeuren. 8,7/10

Scary Movie (meerdere)

Tja, wat moet ik zeggen; blijft grappig, al vind ik af en toe.. er mist toch wat. Ik denk humor ala 2008! :Y

Escape from Alcatraz

Oude film, maar dit soort films blijven spannend. Zoals altijd is de sfeer erg goed neergezet. Zeer duister, zoals bij elke Alcatraz film. Prima film voor de oudere 7.0/10

Wild Hogs

Haha, geweldig! Wist niet waar de film over ging tot ik een recensie las, meteen bekeken en ik heb me rot gelachen. Prachtig hoe 4 vaders proberen wild te zijn. Dat ontbreekt volgensmij in vele huizen vandaag de dag. Born to be wildddddd 8.0/10 _O_

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Shaun of the dead

Een van de betere comedies van deze tijd!

Donny Darko (voor de 5de keer ofzo:P)

Probeer hem nog steeds helemaal te begrijpen, ach je moet er van houden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...