Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor school moest ik Perfume zien--> heel mooie film, prachtige effecten en mooie geluiden

8.5/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Bios films

Indiana jones 4

Echt de beste van de reeks heel spannend en komische humor zit er hier en daar ook wel in.

Cate blanchet speelt haar rol echt geweldig perfect gewoon, echt een wauw! ze steekt er echt uit in de film goed acteer werk.

En ze zeggen laatste deel daar denk ik andere over, wanneer je het einde ziet.

The happing

Spannend is het wel maar ook verwarrend, hoe zit het nou en hoe komt het.

Als een mens z'n orientatie verliest dan gebeurt er heus niet zoiets, en van de bijen snap ik ook niks wat hebben die ermee te maken. Zoals op t bord stond van einstein citaat lijkt me ook niet te kloppen.

Net als morrighan had ik er eigenlijk ook meer van verwacht.

Made of honour

Hele mooie film wel voorspelbaar maar uniek erg mooie stukken, en leuk einde had iets anders verwacht maar het was toch heel anders.

Tv.

Kingdom of heaven, prachtige film.

Rondom hearts

space truckers, een toekomst film in de ruimte spannend en lachen.

The getaway

Spetters

The aviator

The last emperor

there's something about mary

evita, prachtige film en erg mooie muziek, met madonna en antonio banderas.

Geplaatst:

Vandaag in de klas Oceans 11 gezien. Hele goede film, met echte topacteurs en een schitterend verhaal. 9/10

Geplaatst:

Vanmiddag: What Women Want: Behoorlijk stomme film met Mel Gibson in een van zijn allerslechtste rollen ooit. Weinig vermakelijk, stomme humor, jammergenoeg is dit wel een deel van mijn examen maandag.... :duh:

Gisterenavond: Der Untergang: Voor de 5de keer al en dit is wat ik noem FILM. Dit is eindelijk nog eens zo'n goeie film, mooi, sereen en ook een groot pluspunt: DUITS. De originele taal wordt gebruikt en geen halvegare Hitler die Engels kan, de taal van de vijand...

Zeer domme film en een zeer goeie film dus! :D

Geplaatst:

Gisteravond even naar Veronica gezapt, aangezien Scary Movie 3 weer eens op TV was.

Alhoewel het merendeel van de grappen nogal afgezaagd is, zaten er ook een paar pareltjes tussen.

Over het algemeen een vermakelijke film, waarbij je echter nooit over de grond rolt van het lachen.

Een 7.8/10 is hier wel op z'n plaats. ^_^

Geplaatst:

Laatst was The Cable Guy op tv, ik zag dat Jim Carrey erin zat dus toen ben ik hem maar even gaan kijken. De film zelf was niet zo heel geweldig, maar Jim Carrey maakte het wel beter.

7/10

Geplaatst:

M'n laatste film was Three Kings met o.a George Clooney en Matt Damon.

Kort: 3 Amerikaanse soldaten gaan na de Golfoorlog op zoek naar het verstopte goud van Saddam Hoessein, maar tijdens hun zoektocht komen ze in contact met rebellen en de Iraakse bevolking.

Zeer goede oorlogsfilm! Goed gefilmd, prima geacteerd!

9/10

Geplaatst:
M'n laatste film was Three Kings met o.a George Clooney en Matt Damon.

Kort: 3 Amerikaanse soldaten gaan na de Golfoorlog op zoek naar het verstopte goud van Saddam Hoessein, maar tijdens hun zoektocht komen ze in contact met rebellen en de Iraakse bevolking.

Zeer goede oorlogsfilm! Goed gefilmd, prima geacteerd!

9/10

Wist je dat Battlefield: Bad Company daarop gebaseerd is? :D

Ontopic: The girl next door: Ach wat ook: grappige film met soms een vleugje... ''Romantiek'' :D :D

Geplaatst:

Torn Curtain mijn 44ste Hitchcock's film Begin is beetje saai maar daarna wordt spannend. 8/10

Geplaatst:

Heb zonet I Am Legend gezien, was een erg vette film. Hij had wel wat langer gemogen naar mijn mening, maar opzich heeft de film alles wat erin gemoeten had laten zien.

9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...