Flashingdemon666 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Net bij NS de film parfume gekeken. Best wel saai maar wel leuk dat die kat in die oven geflikkert werd. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Utopia de laatste film van Laurel & Hardy. Dat is minste goed film van Laurel & Hardy maar ik moet soms wel glimlachen. 6,5/10 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Omdat ik toch naar de bioscoop wou en mijn film niet draaide ben ik samen met iemand naar “snuf de hond” geweest. Toen ik de titel hoorde dacht ik dat het een soort van Samson en Gert achtig werd. Dat viel gelukkig mee, alles wat de hond deed was nog redelijk realistisch. En er zat een best mooi verhaal in. De titel spreekt niet aan, maar de film wel. Een 6,7! Reageren
Swiggers Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Mijn laatste film was: 'Black Hawk 3'.. Dit is een fantastische oorlog film die precies overeen komt met Call of Duty 4 Echt een ongelovelijk mooie film. 10/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Mijn laatste film was: 'Black Hawk 3'.. Dit is een fantastische oorlog film die precies overeen komt met Call of Duty 4 Echt een ongelovelijk mooie film.10/10 of.. COD komt overeen met Black hawk? gister Wrong turn 2, Dead end gezien.. mja,, was aardig saaie film. niet echt bepaald waar ik van kon zeggen dat ik schrok of wat dan ook, was nou ook weer niet realistisch *mja, wie kan er nou met een bijl iemand door midden slaan in 1 klap :')* de film was nou ook weer niet ZO slecht, verhaal erin was opzich wel goed alleen vond ik het acteerwerk en de uitvoeringen ervan gewoon bagger.. 2/5 voor het verhaal dan maar Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb eergisteren (Voor de 4e keer weliswaar ) naar Wild, Wild West gekeken. Het goede acteerwerk, de soms komische scènes en het hele sfeertje (Het moment dat die reusachtige, mechanische spin tevoorschijn komt is onvergetelijk[/font]) maken dit een van de beste films die ik ooit gezien heb. Een dikke 9/10. Reageren
Robin B Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Jeeper creepers 2. Niet veel gore.Maar de verhaallijn is zo sterk en spannend.Ik bleef eraan gekluistert. Horror/thriller/SF. Het gaat over een monster.Een soort vogelverschrikker.Die op de 23ste lente.23 dagen zich voedt met mensenvlees.De eerste slachtoffer. Is een student van een schoolbus.Die schoolbus staat daar met een lekke band.En wordt geterroriseert door het monster.Dat stuk is echt spannend. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Bios films -Hancock Geweldige film maar de film titel is matig en raar, super acties en gevechten erg gaaf zeker wanneer de 2 met elkaar vechten. Einde is treurig maar passend hoe het verhaal uitgelegd wordt van hun. Kung fu panda Hele mooie animatie film erg leuk met die dieren. Jammer dat de strijders zoals de kat (stem angelina jolie) enzo weinig praten leek me leuk om ze te horen. Zeer gave en prachrige gevechten en tecnieken en het is best lachen, het is ook treurig zoals op het eind maar het heeft een onverwachte wending. Mooie muziek en geluid. Sex and the city Was bijna niet gegaan dacht niet veel bijzonders serie vond ik ook wel matig, maar ben blij dat ik gegaan ben. De film is beter dan de serie maar houdt zich er wel aan op een unieke manier, mooie muziek en de kleding is echt prachtig en uniek. Het is wel een traantje waard ook al is het treurig voor het meeste gedeelte maar naarmate het einde heel mooi. What happens in vegas Voorspelbaar maar ook toch weer anders, leuke film erg leuk beide hoofdrol spelers doen het erg goed, er zitten hele mooie stukjes in. Tv. Baywatch:hawaiian wedding Confessions of an american bride The jacket Jason X Tempted Reageren
Berrus Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 In Hell van J.C. van Damme Wel aardig maar had toch liever wat meer van zijn vechtkunsten willen zien. 7/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 In Hell van J.C. van DammeWel aardig maar had toch liever wat meer van zijn vechtkunsten willen zien. 7/10 film was meer een thriller dus ik vond er gevechten zat in zitten, heb hem gister ook gekeken.. vind t een geweldige film en heb ook met plezier gekeken! hoe alles word uitgelegd is goed gedaan, het verhaal gaat niet over alleen van damme zelf maar ook over zowel billy, als de rolstoelgozer *naam vergeten* einde vond ik iets minder met die uitbraak door die knetterdolle reusmens 7/10 An American Haunting: beste film die ik in tijden gezien heb *afgezien van Saw 4 en Dead Silence* film gaat over een gezin dat in een huis gaat wonen waar de vrouw een dagboek vind die ze gaat lezen, dan kom je in het andere verhaal terecht waar je rond 1800 terecht komt. hier woont een gezin in datzelfde huis en door allerlei dingen word het huis "vervloekt" en de dochter word geteisterd door een geest. spannende film, zitten mooie stukken in en ook goede schrikmomenten zo nu en dan, plot is ook fantastisch gedaan, heb even lang moeten nadenken ervoor 8,5/10 Reageren
Rebellion Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Minority Report Ik kende de film alleen van naam en wist nog niet waar hij over ging. Het is echt een hele vette film, het verhaal zit goed in elkaar en er is een leuke plotwending. 9.2 Reageren
Robin B Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Jason X. Wel grof.Maar ik voelde er helemaal niks van. Dus een 4/10. Reageren
1974 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Gister avond jason x, best saai. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Into The Blue (met Jessica Alba in een van de hoofdrollen, plus het meerendeel van de tijd in bikini, dat verklaart ook de score: ) 9.3/10 Reageren
Robin B Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Heat Zeker mooie actie scenes.Goede cast.Goede verhaallijn. Cast: Al pacino, Robert de Niro,Tom Sizemore,Val Kilmer. 9.9/10. Bewerkt: 14 juli 2008 door robin bbb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.