rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 The dark knight (illegaal) leuke film,,,ik vond niks van die andere batmanfilms maar dit was zeker hard 8.5/10 Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Rambo de nieuwe versie. Alles is echt heel mooi tot in het detial uitgewerkt. Je moet wel tegen een beetje bloed kunnen. Verder is het gewoon een klomp stoere actie en het verhaal is niet diepgaant maar op het niveau: "geschreven door een opgeblazen sterioide slikker". 9/10 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 playing by heart dirty love frankenfish deep impact the marksman oesters van nam kee Elektra Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 hancock als ik het goed uitspreek echt een mooie film soms zaten er wel dooie stukjes in, maar voor de rest 8/10 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 hancock als ik het goed uitspreekecht een mooie film soms zaten er wel dooie stukjes in, maar voor de rest 8/10 rambo 3 goede film 10/10(alle rambo films zijn een 10/10 waard) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 I am legend niet een van de beste films van Whil Smith 7/10 Reageren
.Mic Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Hancock 7/10 (voor ie hier uit was xD in engeland) American Pie 1 + 2 7.5/10 was niet zo grappig als veel mensen vonden, maar sommige stukjes wel Twelve Monkeys voor 2e keer, vage film, ook maar 7/10 edit oja ook nog 'Teeth'. vage film. gaat over een meisje met tanden in haar ... en als ze dan met een jongen ... dan doet ze hap en doet die jongen AAAAHHH!!! WTF !!![/font] Bewerkt: 29 juli 2008 door .Mic Reageren
Forever GTA Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 The dark night Goeie film zeker een aanrader. Reageren
Murcielago Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Hancock heb ik vorige week ofzo nog gezien. En ik wou nog naar Dark Knight gaan maar da's nu te laat want ik ga op vakantie. En thuis heb ik afgelopen weken nog eens alle Scary Movie films gekeken. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 heb species het laats ook gezien wel een harde film...wel begreep ik niet hoe die muis op het eind in een alien veranderde 8/10 Reageren
tjoef Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Intolerable Cruelty Best grappige film. Daarvoor had ik een geweldige film gezien over een Nederlandse man die naar Marokko ofzoiets ging om een voedselprogramma op te zetten, maar hij werd gegijzeld door extremisten. Later blijkt dat de Amerikaanse overheid te zijn omdat hij alle fastfoodketens van Amerika wou vergiftigen Sorry voor het verraden van het plot Reageren
Vegeta Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 The incredible hulk-2 Deel 1 blijft het best en het is op zich jammer dat het nu weer iemand anders is, want minder groen en wat kleiner maar dat wordt goedgemaakt door vette actie en gevechten. Liv is geweldig net als de hulk man voelde wel met hun mee, er zijn wel wat dingen onduidelijk nog op het einde. Er komt zeker nog een deel en een begin van wat ik denk een superhelden film zoiets, want meneer iron man van stark kwam hier in voor.... The hulk was echt keinep the incredible Hulk vind ik veel beter ze praten minder en de verhaal is veel beter. En je moet ook gwn de hele tijd kijken je wilt niks missen want het is gwn de hele tijd leuk en je hoeft de vorige hulk niet te zien om deze te snappen Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 The Dark Knight. Heath Ledger! Reageren
thug Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 alone in the dark niet slecht maar in de trailer te zien zat er gelijk meer actie in. 6/10 Reageren
brian991 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hancock was wel lachen film, temisnte eens iets anders 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.