Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

The dark knight (illegaal)

leuke film,,,ik vond niks van die andere batmanfilms

maar dit was zeker hard

8.5/10

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Rambo de nieuwe versie. Alles is echt heel mooi tot in het detial uitgewerkt. Je moet wel tegen een beetje bloed kunnen. Verder is het gewoon een klomp stoere actie en het verhaal is niet diepgaant maar op het niveau: "geschreven door een opgeblazen sterioide slikker".

9/10

Geplaatst:

playing by heart

dirty love

frankenfish

deep impact

the marksman

oesters van nam kee

Elektra

Geplaatst:

hancock als ik het goed uitspreek

echt een mooie film

soms zaten er wel dooie stukjes in, maar voor de rest :tu:

8/10

Geplaatst:
hancock als ik het goed uitspreek

echt een mooie film

soms zaten er wel dooie stukjes in, maar voor de rest :tu:

8/10

rambo 3 goede film 10/10(alle rambo films zijn een 10/10 waard)

Geplaatst: (bewerkt)

Hancock 7/10 (voor ie hier uit was xD in engeland)

American Pie 1 + 2 7.5/10 was niet zo grappig als veel mensen vonden, maar sommige stukjes wel

Twelve Monkeys voor 2e keer, vage film, ook maar 7/10

edit

oja ook nog 'Teeth'. vage film. gaat over een meisje met tanden in haar ... en als ze dan met een jongen ... dan doet ze hap en doet die jongen AAAAHHH!!! WTF !!![/font]

Bewerkt: door .Mic
Geplaatst:

Hancock heb ik vorige week ofzo nog gezien. En ik wou nog naar Dark Knight gaan maar da's nu te laat want ik ga op vakantie. En thuis heb ik afgelopen weken nog eens alle Scary Movie films gekeken.

Geplaatst:

heb species het laats ook gezien

wel een harde film...wel begreep ik niet hoe die muis op het eind in een alien veranderde :duh:

8/10

Geplaatst:

Intolerable Cruelty :D Best grappige film.

Daarvoor had ik een geweldige film gezien over een Nederlandse man die naar Marokko ofzoiets ging om een voedselprogramma op te zetten, maar hij werd gegijzeld door extremisten. Later blijkt dat de Amerikaanse overheid te zijn omdat hij alle fastfoodketens van Amerika wou vergiftigen :)

Sorry voor het verraden van het plot :D

Geplaatst:
The incredible hulk-2

Deel 1 blijft het best en het is op zich jammer dat het nu weer iemand anders is, want minder groen en wat kleiner maar dat wordt goedgemaakt door vette actie en gevechten.

Liv is geweldig net als de hulk man voelde wel met hun mee, er zijn wel wat dingen onduidelijk nog op het einde.

Er komt zeker nog een deel en een begin van wat ik denk een superhelden film zoiets, want meneer iron man van stark kwam hier in voor....

The hulk was echt keinep the incredible Hulk vind ik veel beter ze praten minder en de verhaal is veel beter. En je moet ook gwn de hele tijd kijken je wilt niks missen want het is gwn de hele tijd leuk en je hoeft de vorige hulk niet te zien om deze te snappen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...