Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Deel 3 van de Mummy reeks.

Ik geeft het een 9 :Y

Het was een prachtige film.

Er zaten ook grappige scenes in.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst:

Hancock sommige scenes waren saai.Maar het einde was spannend en er zaten ook goeie grapjes tussen :dans: !

Het begon komish maar het einde werd fantasie .

7.5/10

Geplaatst:

Gister avond The Godfather gezien voor het eerst een dikke 10 kan niet wachten tot ik deel 2 zie donderdag of ik huur hem

Geplaatst:
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Deel 3 van de Mummy reeks.

Ik geeft het een 9 :Y

Het was een prachtige film.

Er zaten ook grappige scenes in.

Me 2

Geplaatst:
The Godfather, goede film. Is de 5 sterren wel waard.

10/10

Zo zie ik het graag :)

Ik heb laatst Hancock in de bioscoop gezien. Het begon eigenlijk als een komedie, waar ik wel om kon lachen, maar toen het eigenlijk serieuzer werd dan dat het thema is, vond ik het wat afzwakken.

Een 7.

Geplaatst:

Bios

Wall.E

Echt een aandoenlijke ontroerende film zonder het gepraat weet je precies wat er speelt, je leert er ook van en ondekt dingen als je bijv iets vergeet later.

Mamma mia! the movie

Geweldige film zeer goeie muziek en leuke verhaal lijn, die man van 007 zou niet kunnen zingen maar doet het toch aardig goed.

The mummy 3

Fraser is niet veel veranderd zeg, maar z'n vrouw wel.

Gave gevechten super acties en ontploffingen, die yeti's zijn erg cool, en de rest van de fantasy dieren (draak) zien er geweldig uit.

Dacht dat het anders zat met die versteende mannen etc.. maar ze kunnen het ook iets veranderd hebben voor de film, ze hebben het in iedergeval een goed verhaal van gemaakt.

En net als indiana jones denk ik dat hier ook een deel 4 van komt.

Geplaatst:

HellboyII,

Het was een echte fantasie film, ik vond hem wel leuk maar ook niet geweldig. De zaal zat bomvol, en iedereen lachte af en toe nogal overdreven mee. Ik vond hem wel goed, maar het was niet zo goed dat ik nu HellboyI wil kijken...

Geplaatst: (bewerkt)

Spellbound (1945) mijn 49de Hitchcock's film. Begin is gewoon maar daarna wordt spannend en mysterie tot op einde. Helemaal anders dan ik verwacht. Gregory Peck speelt goed en die vrouw ook. Ik geef 8,5/10.

Bewerkt: door studio dewolf
Geplaatst:
Bios

Wall.E

Echt een aandoenlijke ontroerende film zonder het gepraat weet je precies wat er speelt, je leert er ook van en ondekt dingen als je bijv iets vergeet later.

Mamma mia! the movie

Geweldige film zeer goeie muziek en leuke verhaal lijn, die man van 007 zou niet kunnen zingen maar doet het toch aardig goed.

The mummy 3

Gave gevechten super acties en ontploffingen, die yeti's zijn erg cool, en de rest van de fantasy dieren (draak) zien er geweldig uit.

Dacht dat het anders zat met die versteende mannen etc.. maar ze kunnen het ook iets veranderd hebben voor de film, ze hebben het in iedergeval een goed verhaal van gemaakt.

Er komt deel 4 want op het laatst zijden ze dat er mummys in Peru gevonden waren en toen stopte de film.

Mij laatste bekeken film was 48 hrs en another 48 hrs.

Grappige actie film met Eddie Murphy.

Film was 20 jaar oud maar wel goeie kwaliteit.

Geplaatst:
Bios

Wall.E

Mamma mia! the movie

The mummy 3

Er komt deel 4 want op het laatst zijden ze dat er mummys in Peru gevonden waren en toen stopte de film.

Mij laatste bekeken film was 48 hrs en another 48 hrs.

Grappige actie film met Eddie Murphy.

Film was 20 jaar oud maar wel goeie kwaliteit.

Kan zijn maar hoeft niet heel veel films zeggen op het eind ook nog iets, dat is gewoon om er over na te denken of iets dergelijks zoals hoe het ze verder verloopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...