tjoef Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Try to get rich or die Goeie film over de ghetto en hiphop,bendes . 8/10 Weet je zeker dat die film niet Get Rich or Die Tryin' heet? Ik heb gisteren(eindelijk) Pulp Fiction gezien Ik vond hem best goed, maar ik had beter verwacht. 8.5/10 Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) The Grudge Deel 1 op UPC. Dat is echt een ongelovelijke enge film. Het slaat totaal nergens op, maar toch. Dit vond ik het engste stukje uit de hele film. Iedereen die Horror films eng vinden raad ik dit echt af om te kijken! Wie wel durft te kijken.. Wees dan ook zo stoer om je geluid boxen hard te zetten! name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Bewerkt: 26 augustus 2008 door DSgregor Reageren
tjoef Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb zonet Old School gezien Was wel lachen, maar erg goed vond ik em niet Bewerkt: 26 augustus 2008 door tjoef Reageren
AXIO Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) The Grudge Deel 1 op UPC.Dat is echt een ongelovelijke enge film. Het slaat totaal nergens op, maar toch. Dit vond ik het engste stukje uit de hele film. Iedereen die Horror films eng vinden raad ik dit echt af om te kijken! Wie wel durft te kijken.. Wees dan ook zo stoer om je geluid boxen hard te zetten! name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">The grudge heb er nog steeds waan ideen van ofzo, ieder keer bang dat er in 1x iemand in mijn bed kruipt en in 1x zo'n eng gezicht te voor scheinkomt maar volgens mij keek ik toen deel 2 echt iedereen niet kijken die films EDIT: was wel deel 1 Bewerkt: 26 augustus 2008 door AXIO Reageren
Torritor Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Het laatst bekeken film is Inferno met Jean-Claude Van Damme. Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 De allerlaatste 4 films die ik heb bekeken waren deze; Die Hard -> Geweldige film, ook de film waarmee Bruce Willis beroemd is geworden, hij krijgt van mij een 9/10 Die Hard 2 -> Hij was minder dan ik had gedacht, al met al natuurlijk wel een leuke film, hij krijgt een 8/10 Die Hard With a Vengeance -> Prima film hoor, maar lang niet zo goed als het eerste deel. Deze film verdient een 8,5/10 Live Free or Die Hard [Die Hard 4.0] -> Voor mij de beste actiefilm ooit. Bruce Willis heeft zelf aangegeven dat dit de beste van de vier delen was. Perfecte personages uitgekozen voor alle rangen, en ook het verhaal zit prachtig in elkaar. Dit is de allerbeste film die ik ooit heb gezien, hij krijgt van mij een 10/10! Kent iemand toevallig de horror-film I know what you did last summer? Ik vertel alleen dit; vier studenten rijden dronken naar huis en ze rijden een man aan, ze denken dat hij dood is, maar dat is hij helemaal niet en ze dumpen hem in de zee. Die man wil koste wat kost alle vier de studenten dood hebben en gaat ze achterna met een vishaak. ZO FUCKING[/font] ENG! Krijgt van mij een 6/10. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 I Confess 51ste hitchcock's film De pastoor acteert goed enzo en mooi achtergrond en verhaal. 7,5/10 Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 gister All quit on the western front gekeken echt een coole film gaat over een groep scholieren die net zijn afgestudeerd en dan in het duitse leger gaan in de WW1 en daar zie je wat ze allemaal mee maakten ook wat er in het echt gebeurt is. Reageren
Robin B Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Post vrij gemaakt voor Land of the dead die ik Zaterdag ga kijken Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 It's mad mad mad world Echt grappige film met veel stunts en verschillende acteurs. 8,8/10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Get smart (bioscoop) In het weekend ga ik weer Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Get smart (bioscoop)In het weekend ga ik weer Inderdaad, dat is de beste komedie-film die ik ooit heb gezien! Is goed voor je lachspieren. Ik hing de helft van de film tegen de zijkant van mijn stoel te slaan hangend over de leuning (in de bios). Die film verdient ook een 10/10. Hij is alleen nergens te downloaden (), of het is met de camera voor de TV of er worden virussen meegebracht ofzo. Reageren
QuaZ Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ja, die was geweldig =P, en hij is zeker wel te downloaden maar ik denk dat ik niet mag zeggen waar ergens Vanavond ga ik weer naar de bios! Reageren
Nissan Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb Flodder naar Amerika gezien. Geweldig gewoon. Een dikke 10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Gister Hellboy II gezien, vette film D: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.