Jump to content

HEEEELLLPPP

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal,, eehmm ik heb een vraagje ik ben nu bij de missie dat je loc dog achter na zit in de houvercraft maar heb het al 1000000 keer geprobeerd maar die eikel blijft sneller..

DOE IK IETS VERKEERD:S:S

greetz

Geplaatst:

Je moet hem blijven achtervolgen. Niet schieten of inhalen, gewoon achtervlogen. Hij stopt bij een studio en wat er verder gebeurt zie je wel in het filpje. (Je moet onderweg nog uitstappen en in een kart)

Geplaatst: (bewerkt)

Nee hoor je doet niets verkeerd, je moet gewoon OG Loc volgen. Als eerste begin je met een hovercraft, je moet hem gewoon volgen totdat je op het strand oprijdt. Dan gaat hij naar het einde van de pier toe, dan stap je in een Kart. Als je met die kart gewoon OG Loc volgt, komt hij ergens in een steegje vast. Dan zul je de missie halen.

Hier (klik) vind je meer informatie over de missie "Cut Throad Bussniss".

Succes, Ruurd31.. :*D

*Edit: Als het echt niet lukt, zet je savegame in de aanvraag. Dan zal iemand anders de missie voor je halen, dit is ook wel een goedde tip: "Oefenen baat kunst".

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ja oke kijk dat je hem moet volgen dat snap ik maar voordat ik bij die schans kom zegt de computer al van dat ik hem verloren ben hij gaat ook sneller dan ik:S:S

Geplaatst:

Heel vreemd, ik weet geen oplossing. Behalve het Savegame aanvraag topic.

Misschien zou je het spel eens opnieuw moeten installeren. Zet de savegame wel even op je bureaublad voor de zekerheid.

Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...