Jump to content

Ontploffingsgevaar

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of dit al bekend is maar bij het tankstation in El Quebrados (weet niet of het ook in de andere zo is) ontploft je wagen als je tegen een benzinepomp rijdt. Niet echt aangenaam hee.

Geplaatst:

Nee, het is echt niet aangenaam. Bij elk tankstation, waar je tegen de pomps aanbeukt zal er een explosie plaatsvinden. Benzine en vuur vat eenmal vlam, dus wees voorzichtig!

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Er is één benzinestation waar dit door een bug niet gebeurd. Dit is het benzinestation bij het honkbalstadion in Las Venturas. Je kunt er zelf met een Bazooka op schieten, het ontploft niet. Gewoon een bug. Owja: Benzinestations ontploffen ook als je lang genoeg ertegen aan schopt of slaat. Ook door erop te schieten kunnen ze ontploffen.

Geplaatst:
Er is één benzinestation waar dit door een bug niet gebeurd. Dit is het benzinestation bij het honkbalstadion in Las Venturas. Je kunt er zelf met een Bazooka op schieten, het ontploft niet. Gewoon een bug...

Dit wist ik niet, dat die ene niet kon ontploffen. Dat ga ik eens uittesten.

Geplaatst:

hoe doe je dat dan ?

ik heb het vaak met mn Buffalo soms stuurt ie niet helemaal goed .. dus knal ik tegen een Tankstation :clown:

Geplaatst:

klopt,ik deed vorige keer truck missie,wil ik me parkeren,ik dacht,ik rij daar voorzichtig tegen,dan valt die benzine pomp vast op,maar nee hoor,hij ontplofte.

Kon ik weer opnieuw beginnen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik wou er eens keihard tegenaan rijden maar dat is mij niet zo goed afgekomen.

:puh:

Bewerkt: door Gta-gamertje
Geplaatst:
hoe doe je dat dan ?

Gewoon tegen de pomp zelf rijden. Niet tegen een steunpilaar van het dak, maar echt tegen zo'n pomp waar de slangen aan vast zitten. Als je dan een beetje hard rijdt, ontploft dat ding zeker! je gaat dan wel dood, dat kun je niet voorkomen, dus kijk uit. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...