__Cemal__ Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik ben een tijdje beziggeweest met de missie Freefall om met de vliegtuig door de corona te vliegen en na een paar keer is het mij gelukt ...Dan moet je de vliegtuig overnemen en landen op de airport maar ik kan gewoon niet landen is de vliegtuig 2 keer ontploft .Moet je dan landen op de Airport of mag het ook ergens anders zijn.Welke knoppen moet je gebruiken om te landen bij PC. Heeft iemand een tip voor mij? Alvast bedankt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je moet inderdaad wel landen op het vliegveld van Las Venturas, maar zo moeilijk is dat niet: Daal niet te snel, want dan knal je met de neus van het vliegtuig op de grond en ontploft het vliegtuig. Houdt 'S' ingedrukt, zodat je vliegtuig afremt en langzaam daalt. Druk ook ruim op tijd op '2', zodat het landingsgestel naar buiten komt. Ga richting de landingsbaan en als het goed is daal je automatisch, zolang je '2' houdt ingedrukt. Zodra je op de grond komt, moet je het pijltje naar boven indrukken, zodat de neus aan de grond blijft. Veel succes! Mocht het niet lukken, post dan je savegame in dit topic. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) landen: -Gas terugnemen met pijltje achteruit of s. -Landingsgestel uit met 2. -Goed opletten dat je niets raakt dat nog niet geladen is en ineens voor je neus opduikt. -Op de grond met q en e sturen. Als je op de grond nergens tegenaan rijdt, zou het moeten lukken. Edit Nandro Davids was me net voor.. Bewerkt: 5 januari 2006 door flying dutchman Reageren
BaasB Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dan heb ik nog een tip: Zorg dat je wielen niet ingetrokken zijn als je gaat landen. Als ze ingetrokken zijn terwijl je land, ontploft je vliegtuig sowieso. Met + (op je numclock pad) trek je je wielen in. En met de zelfde knop (+) klap je je wielen ook weer uit Groeten BaasBart Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Als je vliegt, staat er naast de radar een balkje hoe hoog je vliegt. Je moet dat balkje op een anderehalf hebben (dus 1x helemaal vol en een half). Het vliegtuig met de carona erachter vliegt precies op 1x het balkje vol. Dus als jij er boven vliegt kun je je laten dalen. Als je het vliegtuig ziet daar je om, je laat het vliegtuig dalen en probeert in de carona te vliegen. Het is heel veel oefenen, maar op den duur lukt hij zeker! Succes! Reageren
__Cemal__ Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ok bedankt iedereen ik zal eens effe proberen....ik had niet gedacht op 2 in te drukken wel aan s,terwijl ik flying school gehaald hebt . Reageren
__Cemal__ Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Het is mij eindelijk gelukt he he ...zo moeilijk was ie ook niet Tnx iedereen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 je kan je post editen! dan moet je geen 2 post achter elkaar doen. somigen vinden het nog al vervelend! on-topic: ah goed zo, veel geluk verder! Reageren
LucasV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Bij deze missie heb ik ook vast gezeten. Je moet heel erg afremmen tijdens je vliegt en probeer heel laag over het hekje te vliegen. Klap nu je wielen uit en probeer op de baan te landen. Als je je wielen vergeet uit te klappen maak je een buiklanding en ontploft je vliegtuig uiteindelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.