marcoABC Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo, Als ik MTA:VC opstart, en ik heb een goede server gevonden, en ik probeer vice city op te starten via MTA, dan sluit het spel af na het laden. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb m'n schermresolutie ook al veranderd maar dat helpt niet. Marco. Reageren
RTS Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Check de MTA 0.5 FAQ even, daar staan een aantal oplossingen misschien: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8398 Reageren
marcoABC Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Heb ik al geprobeerd : Er stond o.a. : De game crashed als Vice City Deathmatch aan het laden is: Het is niet zeker wat deze crashes veroorzaakt, maar het is bekend dat 60% van deze crashes verholpen kan worden als je je Vice City versie van 1.1 naar 1.0 verzet (of andersom). De versie 1.1 veranderen in 1.0 werkt niet, en de patch heb ik gedownload. De game crashed als Vice City of GTA3 aan het laden is: Wees er zeker van dat je GTA3 of Vice City minstens 1 keer in Single Player gedraaid hebt zonder MTA voordat je hem via MTA opent. In de single player doet gta vc het wel goed. Maar ik heb er geen geluid bij, kan het hier aan liggen? Marco. Reageren
marcoABC Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ja, heb een orignele. Marco. Reageren
Caltson Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als je geen geluid hebt op vice city,kan dit zijn omdat dit niet mee geinstalleerd is of niet geinstalleerd kan worden. Reageren
marcoABC Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ja maar dat ik geen geluid heb dat heb ik al opgelost (geluidskaart zat er niet volledig in) Maar hoe moet ik nou MTA:VC doen? En een Server opzetten dat lukt ook niet. Marco. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.