!@STAN@! Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) waar liegt het vliegveld van de politie in Los Santos? maar waar komen die helikopters dan vandaan? Bewerkt: 5 januari 2006 door !@STAN@! Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Welk politie vliegvelt bedoel je? Reageren
gta_player Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Er is geen politie vliegveld hoor Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 maar waar komen dan die helikopters vandaan? Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 In San Fierro is er een politie heli-pad, maar in Los Santos is er volgens mij geen politie vliegveld. Greetz Wazuup Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 maar waar komen dan die helikopters vandaan? Ik neem aan dat je dit bedoelt: Als je 3 of meer sterren hebt, komen er allemaal politiehelikopters die op je gaan schieten. Deze helikopters komen niet echt van een vliegveld, maar verschijnen gewoon. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Er is een gewoon vliegveld in het zuiden van Los Santos. Dit kun je opzoeken d.m.v. de kaart die bij het spel zat of met de ingame map. Wel staat er op het dak van het politiebureau in Los Santos een politie helicopter. Dit politiebureau kun je hier--> klik vinden. Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) De helikoters komen uit het niets. Er is geen vliegveld waar ze staan. Op het heli-platform staat volgens mij de politie helikopter ook niet altijd. Je kan de politie helikopter wel verkrijgen. Dit doe je naar het politie bureau te gaan, hij stata hier op het dak(soms) of door de Noobmode te downloaden en hem dan te spwanen. Deze is hier te downloaden. Veel succes ermee! Edit: Flying Dutchman was me voor . Bewerkt: 5 januari 2006 door Ikkes Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hey Welkom op het forum! Hij staat soms op het bureau van de politie! maar niet altijd! Maar je kan hem hebben door hem te plaatsen met de noob mode Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Welke politie bureau? Wel staat er op het dak van het politiebureau in Los Santos een politie helicopter. Dit politiebureau kun je hier--> klik vinden. Op dit politiebureau dus, C-J_Redman. Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De politie maverick staat soms op het dak van het politiebureau van los santos. Nandrodavids was me voor. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ow zo het was Los Santos Dan weet ik het wel. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 wa? Hoe bedoel je, wa? Als je wilt weten waar het over gaat kun je het topic oven doorlezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.