.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 die helikopters spawnen gewoon ergens in de lucht en dan komen ze naar jou toe Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ok bedankt voor de hulp! Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 kan je bemande politieheli's kapen? Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dit kan zeker, maar is niet zo simpel. Je kan dit proberen door op de pyramide van LV te gaan staat met 3 of 4 sterren. Zo kan je ook de news chopper kapen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 kun je ook schieten met een politiehelikopter? Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Niet mogelijk. Je kan wel het zoeklicht gebruiken. Bewerkt: 7 januari 2006 door Rekam Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) ik ben niet zeker maar ik dacht van wel. edit:ok dan niet Bewerkt: 7 januari 2006 door ballas Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 o ja ik kan de noob mode niet doen omdat ik hem op de PS2 heb! maar waar kan je hem dan downloaden? Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je kan wel knallen met de politieboot. Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Op de PS2 kan je geen mods downloaden. De enige plek waar je de chopper vindt is op het politiebureau in LS. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Waarom is dit topic er uberhaubt nog die heli's kopmen gewoon nergens vandaan, je kan dat anders ook van de politieauto's vragen, ja ik weet dat er politiegarages zijn maar daar staan er niet eens zoveel als ik in 5 minuten spelen mol Reageren
!@STAN@! Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 en nog een vraag: hoe maak je die dingen net zoals deze: Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 je moet ze aanvragen in het uderbars aan vraag topic Reageren
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Daarvoor moet je ten eerste PhotoShop hebben en in het Graphics Forum naar een Tut zoeken voor het maken van een Userbar. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 En als je andere vrage die nier gerelateerd zijn aan dit topic (oftewel verbonde) dan maak daar of een ander topic voor of ga opzoek naar een topic die al bestaat (moet je zoiezo doen als je uberhaupt een topic maakt zodat het niet dubbel is). Nog succes verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.