Dago58x Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik snap er niks van. Ik ga naar de rode marker en er komt een film en na de film zegt hij dat ik veel moet zwemmen. maar waar moet ik zwemmen. Alvast Bedankt... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Hier vind je meer informatie over 'Amphibious Assault': *KLIK* Het feit dat er gezegd wordt dat je meer moet zwemmen, betekent dat je nog niet genoeg 'Lung Capacity' hebt. Je moet dus nog wat meer onderwaterzwemmen voordat je deze missie kunt doen. Je moet minstens 20 % 'Lung Capacity' hebben om 'Amphibious Assault' te oden. Veel succes! Bewerkt: 5 januari 2006 door NandroDavids Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dus Als ik meer Zwem Verhoogt de Longcapcity toch.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nee, de 'Lung Capacity' gaat niet omhoog als je alleen maar meer zwemt, maar als je onder water zwemt. Als je onder water zwemt, houd je je adem in en door dit te trainen, ontwikkel je meer 'Lung Capacity'. Reageren
BaasB Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Deze missie kun je alleen doen als je je adem onderwater lang in kan houden. (Lung Capacity heet dat volgens mij ) Wu Zi zegt hier dat je meer moet gaan zwemmen voordat je deze missie kan doen. Dus dit is wat je moet doen: spring gewoon in een diep water, en ga onderwater zwemmen. Niet te lang onderwater blijven, want dan ga je dood. Maar als je gewoon veel onderwater zwemt, krijg je vanzelf wel lung capicity bij. En als je dat redelijk veel hebt, kun je die missie doen Suc6! Groeten BaasBart EDIT: NandroDavids was me voor Bewerkt: 5 januari 2006 door BaasB Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Thnxx Ik Zal het eff Proberen Bewerkt: 5 januari 2006 door Dago58x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.