cj_sucks Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 hey ik heb een probleempje! steeds waneer ik met haar uitga om bijv. wat te gaan eten wordt ze boos en begint ze bekertjes met mij te gooien en dergelijke ze is nooit tevreden wat doe ik dan fout is er misschien een bepaalde plek waar ik naartoe moet om iets te eten? Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Voor tips kan je het beste Hier kijken. Misschien kan je daar enkele dingen vinden. Veel succes ermee! Ikkes Bewerkt: 5 januari 2006 door Ikkes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Volgens mij wil Michelle Cannes alleen in de dansclub drinken. Die vind je ten zuiden van San Fierro, je herkent het geloof ik aan het "glaasje" op de radar. Michelle Cannes wil alleen hier drinken/eten, andere plekken wil ze niet. Meer informatie over Michelle Cannes vind je hier (klik). Succes, Ruurd31.. Bewerkt: 5 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja als je goed luistert zegt ze dat ze daar hene wil! dacht ik! Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) bedoel je dat ene glaasje dat je ziet in Ls als je met denise uitgaat dat je dan vervolgens naar ten green bottle gaat? nou zo'n glaasje zie ik niet in SF! wat ik wel zie is een pizza een hamburger en de 2 nieuwe dingen zijn de restaurant en een milkshake (diner) tot nu toe ben ik naar de restaurant gegaan en naar de pizza stack maar ze was niet tevreden. edit: heb je misschien een plaatje van dat glaasje waar jij het over hebt? Bewerkt: 5 januari 2006 door cj_sucks Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb er wel eentje, ik plaats zometeen het plaatje De glaasjes zijn omcirkeld... Reageren
cj_sucks Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja maar die zie ik dus niet in los santos zag ik die nog wel maar in san fiero niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Je zult de glaasjes zien, als je de missie gestart hebt. Ik heb er wel eentje, ik plaats zometeen het plaatjeDe glaasjes zijn omcirkeld... Je moet het glaasje links op Dizze zijn kaartje hebben (Het plaatje heb ik er met zin in gelaten). Bewerkt: 5 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 je moet altijd naar dat glaasje gaan ... en dat moet er staan .. of het is een bug Reageren
philthechill Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb ook ff een vraagje over michelle. Ik las net op de site dat je een extra date met haar kan hebben, waarbij zij rijdt. Wanneer kan dat? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb ook ff een vraagje over michelle.Ik las net op de site dat je een extra date met haar kan hebben, waarbij zij rijdt. Wanneer kan dat? Als je al een paar dates gehad hebt, komt dat vanzelf. Ik vind die date wel grappig. Want als jij rijdt, zit ze te zeggen dat je te langzaam rijdt en teveel botsingen maakt, maar zelf kan ze ook van geen kanten rijden. Reageren
philthechill Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Moet je dan langs haar huis rijden voor die date? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Je start gewoon een date, zoals je dat altijd doet. Je stapt dus in de rode marker, je stapt dan weer in de wagen en Michelle zal ook in de auto stappen. Ze neemt dan de bestuurdersplaats in en je de date begint, als je uitstapt zal de date mislukken. Succes, Ruurd31.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 bij wikigta zie jealles ga dan daar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.