Jump to content

michelle cannas

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb een probleempje!

steeds waneer ik met haar uitga om bijv. wat te gaan eten wordt ze boos en begint ze bekertjes met mij te gooien en dergelijke ze is nooit tevreden wat doe ik dan fout is er misschien een bepaalde plek waar ik naartoe moet om iets te eten?

Geplaatst: (bewerkt)

Voor tips kan je het beste Hier kijken. Misschien kan je daar enkele dingen vinden.

Veel succes ermee!

Ikkes

Bewerkt: door Ikkes

Volgens mij wil Michelle Cannes alleen in de dansclub drinken. Die vind je ten zuiden van San Fierro, je herkent het geloof ik aan het "glaasje" op de radar.

Michelle Cannes wil alleen hier drinken/eten, andere plekken wil ze niet. Meer informatie over Michelle Cannes vind je hier (klik).

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31

bedoel je dat ene glaasje dat je ziet in Ls als je met denise uitgaat dat je dan vervolgens naar ten green bottle gaat? nou zo'n glaasje zie ik niet in SF! wat ik wel zie is een pizza een hamburger en de 2 nieuwe dingen zijn de restaurant en een milkshake (diner) tot nu toe ben ik naar de restaurant gegaan en naar de pizza stack maar ze was niet tevreden.

edit: heb je misschien een plaatje van dat glaasje waar jij het over hebt?

Bewerkt: door cj_sucks

Je zult de glaasjes zien, als je de missie gestart hebt.

Ik heb er wel eentje, ik plaats zometeen het plaatje

De glaasjes zijn omcirkeld...

post-12279-1136479288.jpg

Je moet het glaasje links op Dizze zijn kaartje hebben (Het plaatje heb ik er met zin in gelaten).

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik heb ook ff een vraagje over michelle.

Ik las net op de site dat je een extra date met haar kan hebben, waarbij zij rijdt. Wanneer kan dat?

Geplaatst:
Ik heb ook ff een vraagje over michelle.

Ik las net op de site dat je een extra date met haar kan hebben, waarbij zij rijdt. Wanneer kan dat?

Als je al een paar dates gehad hebt, komt dat vanzelf. Ik vind die date wel grappig. Want als jij rijdt, zit ze te zeggen dat je te langzaam rijdt en teveel botsingen maakt, maar zelf kan ze ook van geen kanten rijden. :bonk:

Geplaatst:

Je start gewoon een date, zoals je dat altijd doet. Je stapt dus in de rode marker, je stapt dan weer in de wagen en Michelle zal ook in de auto stappen. Ze neemt dan de bestuurdersplaats in en je de date begint, als je uitstapt zal de date mislukken.

Succes, Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...