Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Doel: Van der Sar (Fulham), Stekelenburg (Ajax) Verdediging: Boulahrouz (RKC), Bouma (PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Hofland (VfL Wolfsburg), De Jong (Ajax), Kromkamp (AZ), Ooijer (PSV) Middenveld: Van Bommel (PSV), Davids (Internazionale), Landzaat (AZ), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (Ajax), Zenden (Middlesbrough) Aanval: Van den Bergh (FC Utrecht), Castelen (Feyenoord), Denneboom (NEC), Van Hooijdonk (Fenerbahçe), John (Fulham), Kuijt (Feyenoord), Makaay (Bayern München) -------- Wat vinden jullie van de selectie? Ik ben benieuwd naar Denneboom en John, de rest heb ik al vertrouwen in. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik vind de opstelling op zich wel goed maar V Bommel moeten ze eruitgooien Reageren
The Outlaw Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Khalid Boulahrouz!!!???? :blink: :blink: Jan Kromkam[p :blink: :blink: Romano denneboom :blink: :blink: Waar zijn kluivert, seedorf en al die andere???? Marco waar ben je in &%$% :blink: mee bezig!!!!! :o Reageren
Trax Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Kluivert schiet nog mis zonder keeper én 1 meter voor het doel. Seedorf doet alles goed in Milan, en alles slecht voor Nederland. Lijkt me duidelijk B) Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Tja dit zijn mensen die een heel groot talent in zich hebben en die er harder voor werken----> niet bijvoorbeeld ruud van nistelrooy en kluivert: aleen maar werken voor het geld Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ja wat kan het hun nou schelen dat ze slecht spelen? ze krijgen die miljoentjes toch wel Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Ja wat kan het hun nou schelen dat ze slecht spelen? ze krijgen die miljoentjes toch wel ja klopt op het EK heeft bijna geen eén ervaren speler goed gepresteerd, alle jonge spelers zoals Robben, Ibrahimovic, Rooney en Cristiano Ronaldo hebben er hard voor gewerkt maar Figo speelde aleen goed tegen Nederland, Zidane speelde aleen goed tegen Engeland, Beckham schiet geen een penalty raak en Del piero en Totti waren al helemaal niks! Want ze hebben allemaal toch al zat geld Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 kreeg ik maar miljoenen om tegen een balletje aan te trappen ik vind ook dat ze veel te veel verdienen Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 kreeg ik maar miljoenen om tegen een balletje aan te trappen ik vind ook dat ze veel te veel verdienen Tja ik vind dat ze zo moeten gaan maken: hoe beter je speelt hoe beter je verdient Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.