Bveb Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 He hallo allemaal. Ik vind de bleu hell echt kick ass ouwe (zie verdere topics) maarre heb nog een vraagje ik heb de xbox versie van san andreas en bij mij gaat dus niet die deur open bij die hidden pay en spray kan iemand mij een paar tips geven
quinton Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik ken die hidden pay en spray helemaal niet kan je uitleggen hoe ik daar moet komen??? ???
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Liefst met een landkaart. Ik wist niet eens dat er een Hidden Pay & Spray bestond
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hier kan je er een filmpje over vinden: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php Ga naar GTA San andreas Downloads en dan naar Videos Je zal er hidden pay 'n spray tussen zien staan. Ps. Dit gaat enkel in de PS2 versie. In andere versies is die pay 'n spray eruit gehaald..
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Waarom doen ze nu zo iets, dat kan toch niet de bedoeling geweest zijn?
Bveb Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik vind dat echt k*t dat de hidden pay en spray er in de xbox versie eruit is gehaald maar je kunt er echter nog wel inkomen spawn gewoon een voertuig half in de muur ga er in zitten en er weer uit
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wat is er zo k*t aan dan je kan toch ook naar de gewone pay en spray gaan of is die niet in blue hell?
Bveb Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 in de xbox versie kan je niet naar de bleu hell in die hidden pay en spray want op die plaats waar je erin zou moeten vallen is nog steeds die deur dicht. Kan iemand mij nog verdere info geven over de andromada?
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 jmmr dat ze die hidden interiors eruit hebben gehaald
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 die underworld is wel echt cool. als die zo valt
ViceAgent Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Hey daar ben ik wel eens heen geweest! Ik zocht er niets achter, gewoon een Pay & Spray zonder blip..
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 kan er iemand op een kaartje aanduiden waar het is?
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik heb het even gecheckt op de PC versie. En daar zak je half in de grond. En de garage is ook dicht. Ik vind het niet jammer, er zijn pay & sprays genoeg.
Fireman Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Bijna alle blue hell ingangen zijn dichtgemaakt op de pc en xbox.
Piet-Herr Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Daar was ik eerst ingevallen, per ongeluk. In een deuk in de vloer.
Recommended Posts