Goliat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo allemaal, Ik vroeg me zo af: Is het mogelijk om gebouwen uit SA te verwijderen, zoja hoe? Reageren
EXIT Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) ja het is mogelijk maar dan heb je op de plaats waar het huis/gebouw stond een gat hier is het programaatje Bewerkt: 5 januari 2006 door tectron Reageren
SWYV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja, is wel mogelijk met de map editor die een paar weken geleden uitkwam Reageren
Goliat Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 heeft iemand voor mij tut daarvan? Reageren
EXIT Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) maar dan heb je nog steets een gat >link in 2de bericht< Bewerkt: 5 januari 2006 door tectron Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hoe bedoel je? Staat er dan ook geen natuur of een weg! Kan ik mss wel gebreuken, ga het eens proberen! Maar nu heb ik een vraag Als je de marine basis in Sf weg doet en je vlieg over het gat heb je dannog 5 sterren? Reageren
EXIT Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) ja, je hebt nog steets 5* Bewerkt: 5 januari 2006 door tectron Reageren
Goliat Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ja volgens mij heb je dan nog steeds 5 sterren, ik denk dat het per gebied bepaalt is en dat het dan niet uit maakt of die marine basis er wel of niet staat ik heb trouwen nog een vraagje als ik een gebouw heb verwijdert kan ik dan dat gat veranderen in b.v. zand want ik wil het strand groter maken tectron was me net voor Bewerkt: 5 januari 2006 door daviha Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja zeker dat moet lukken! Je kan dat ook doen in een ander materiaal en je kan er ook andere huizen setten! er bestaan progs waar je mee je huizen kan veranderen, bij VC ben ik er zeker van maar bij SA niet! Maar er i toch een grote kans dat het bestaat! Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je kan gebouwen verwijderen simpel door het gewenste gebouw te vervangen door een stukje "plane" met ze zelfde X en Y as afmetingen. -Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.