oostdijk Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 bij de missie dat alles in de fik staat en je cesar naar ze hood moet brengen eerst moet je twee gangmembers recruiten dat lukt me nog wel maar als ik dan in de auto ga zitten gaan ze er niet in zitten :S terwijl als ik nog geen members heb gerecruid dan gaat cesar er wel inzitten... help please Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je bedoeld waarschijnlijk de missie "Los Desperados". Zorg als eerste dat je health en amor helemaal vol zijn en een krachtig geweer hebt met genoeg ammo. Als je de missie gestart hebt, zie je op de radar waar alle Vagos members zitten. Schiet iedereen dood, af en toe zie je een hartje om je health te verhogen pak deze. De laatste stuk is het moeilijkst, je komt in een steegje waar Vagos members over de muren klimmen. In de garage's vind je health, als je het hele steegje klaar hebt is Cesar bij zijn straat aangekomen waar zijn huis staat. Op het dak staat een Vagos met een rocketlaunger, vermoord hem en de andere Vagos members. Als je iedereen vermoordt hebt, heb je de missie gehaald. Succes! Reageren
Moonbeam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 volgens mij bedoelt ie dat z'n homies niet in de auto willen gaan zitten, als dat zo is zijn ze waarschijnlijk afgeleid (bijv. door iemand die een andere homie aanvalt) als dat zo is moet je gedult hebben, heb je dat niet(ik in elk geval niet ) dan knal je ze overhoop en recruteer je een paar nieuwe. succes met de missie. Reageren
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ik had hetzelfde probleem. je moet zorgen dat je auto 4 deuren heeft Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik denk(hoop) dat ie daar zelf aan gedacht heeft Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik in ieder geval niet na de 25ste keer ofzo had ik het pas door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.