Jump to content

nog een keer hulp nodig(A)

Recommended Posts

Geplaatst:

bij de missie dat alles in de fik staat en je cesar naar ze hood moet brengen eerst moet je twee gangmembers recruiten dat lukt me nog wel maar als ik dan in de auto ga zitten gaan ze er niet in zitten :S terwijl als ik nog geen members heb gerecruid dan gaat cesar er wel inzitten...

help please

Geplaatst:

Je bedoeld waarschijnlijk de missie "Los Desperados".

Zorg als eerste dat je health en amor helemaal vol zijn en een krachtig geweer hebt met genoeg ammo. Als je de missie gestart hebt, zie je op de radar waar alle Vagos members zitten. Schiet iedereen dood, af en toe zie je een hartje om je health te verhogen pak deze. De laatste stuk is het moeilijkst, je komt in een steegje waar Vagos members over de muren klimmen. In de garage's vind je health, als je het hele steegje klaar hebt is Cesar bij zijn straat aangekomen waar zijn huis staat. Op het dak staat een Vagos met een rocketlaunger, vermoord hem en de andere Vagos members. Als je iedereen vermoordt hebt, heb je de missie gehaald.

Succes!

Geplaatst:

volgens mij bedoelt ie dat z'n homies niet in de auto willen gaan zitten, als dat zo is zijn ze waarschijnlijk afgeleid (bijv. door iemand die een andere homie aanvalt) als dat zo is moet je gedult hebben, heb je dat niet(ik in elk geval niet :puh: ) dan knal je ze overhoop en recruteer je een paar nieuwe. succes met de missie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...