Smeets Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik zou het wel vet vinden als je bij de volgende gta ook met een race stuur kon spelen dan dat beter is gemaakt want nu is het 1 tikje en de auto ligt al meteen naar rechts wat vinde jullie?? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik zou het wel vet vinden als je bij de volgende gta ook met een race stuur kon spelen dan dat beter is gemaakt want nu is het 1 tikje en de auto ligt al meteen naar rechts wat vinde jullie?? Ach nee speel dan maar Toca:P Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 dat werkt bij mij niet Reageren
Rekam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Een racestuur is meer voor racespellen zoals F1, NfS,... De game moet nog realistisch blijven. En ik vind het rijden van een auto met controller of klavier met muis nog beter. Reageren
SamShine Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Voor het rijden is het wel relaxt, maar als je uitstapt... Reageren
Rullez Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 het moet dan bij tuning zijn want niet iedereen wil ut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.