killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 da geloof ik nie dat een hooiwagen giftig is geef eens een link waar dat staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 ik ben al bang van de kleinste spin, dat komt omdat ik vroeger in de peuterklas een spin in onze klas was komen "wonen" en die gleed naar beneden op mijn blaadje, sinsdien ben ik nooit meer over dat trauma heen gekomen :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 nee ben niet bang voor spinnen. Ging vroeger altijd met vriendjes juist spinnen vangen. En andere insecten natuurlijk ook. Dus voor insecten ben ik niet bang. Maar als je het over slangen hebt is het een anders verhaal :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 in de vakantie werd ik wakker en aan de bovenkant van me tent zat ook een dikke spen ik had hem met me zaklamp gepakt en zijn poten eraf gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Hahahaha dierenbeul van grote spinnen moet ik nix hebben hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 :lol: Ik ben niet bang voor spinnen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik ben gek op alles wat klein is en kruipt. Spinnen kunnen een mens niets maken hier, behalve bijten dan, maar daar zit ik niet zo mee. Voor mensen levensgevaarlijke spinnen zijn zeer zeldzaam, ook in de tropen, meestal zijn spinnen alleen gevaarlijk wanneer je er allergisch voor bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 maaruh hooiwagen giftig yeah sure :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Hij kan best giftig zijn, waarom niet? Hij kan ons alleen niets doen, omdat zijn kaken niet zoveel voorstellen. Net zo iets: De aardappelplant is ook zwaar giftig, alleen de knol kan je eten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2004 Tuut tuut :o , wat een gevaar zo hier in ons Kaaskoppenlandje, dan ben ik al heel wat keren aan de dood blootgesteld en heb m' vaak aan z'n poten opgepakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Van grote spinnen moet ik niet weten. Van giftige ook niet. Maar andere spinnen zijn soms wel leuk om te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Mooi lief spinnetje dat is een vogelspin volgens mij maar de Bananenspin is zeker groter dat is de gemiddelde grootte van 3 cm ze kunnen nog veel groter worden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Veel mensen weten ook niet dat er giftige slangen in Nederland zijn :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Veel mensen weten ook niet dat er giftige slangen in Nederland zijn :unsure: die hebben we toch ook niet? toch? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2004 Jawel. In het Veluwegebied zit nog steeds een zeer klein aantal Adders (Die zijn giftig toch? :huh: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.