Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hallo, Ik ben nu aan de missie "Munitions Dump" waarbij je 2 trucks moet opblazen. Nu, het lukt mij maar niet, ik ben altijd te laat. Heeft er iemand tips? Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Kijk eerst eens welke route ze volgen. Als je dat weet, kan je ze staan opwachten met een rocketlauncher. Als ze voorbij komen, vuur dan een raket af juist voor ze op de grond. Dan ontploffen ze direct en hebben ze geen mogelijkheid om versterking op te roepen. Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Bedank voor de snelle reactie! Ik zal het eens uitproberen! Reageren
LucasV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Zo heb ik de missie ook gehaald. In het begin stoppen ze gewoon voor de stoplichten. Zo kun je ze in één keer afmaken met een Rocket Launcher. Bewerkt: 5 januari 2006 door LucasV Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Het is me gelukt Ik zit in Shoriside Vale Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.