Jump to content

Auto in garage aanvraag


need my speed

Recommended Posts

Je wilt een Gouden Bloodring Banger in je garage? Dat kan! Save eerst je savegame op slot 5 (op de andere plaatsen staa nal mijn savegames en die wil ik niet kwijt), en upload je savegame via Rapidshare. Dan zet je je savegame hier in dit topic, en zeg je welke auto's je in welke garage wil! Ik kan elke kleur doen die je maar wil, maar pimpelpaars met een goud randje zal niet gaan. :D Als je bijvoorbeeld bij Sunshine Auto's 3 auto's in 1 garage wil hebben, kan dat ook niet (want daar kan je maximaal 2 auto's kwijt in 1 garage). Zeg ook goed in welke garage (de meest linkse, de meest rechtse enz). Hier even iets dat ik kan doen (ik heb alle auto's uit de garages in Sunshine Auto's gehaald, maar de PCJ 600 heb ik van Starfish ISland gehaald):

vicecityscreen83fz.th.gif

Als je de auto's die je moet inleveren bij Sunshine Auto's niet kan vinden, is dit ook handig, ik spawn ze gewoon voor je en klaar! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan volgens mij best wel handig zijn. Als je graag een auto wilt hebben maar niet kan vinden.

Goed idee. Maar je kan ook op Wikigta kijken voor de auto's.

Maar ik weet niet dat daar staat hoe je een gouden bloodring banger kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar láng niet alle auto's staan op een vaste plaats. En laat het nou nét zo zijn dat Sunshine Auto's heel veel auto's wil hebben die geen vaste plaats hebben. En wat je al zegt, een gouden Bloodring Banger, of welke auto in welke kleur dan ook, is best leuk / mooi (leuk toch, om in een fel roze Limo rond te rijden, of met een zwarte Banshee door de straten van Vice City racen), vind ik. :D Ook een Sabre Turbo, Deluxo, Sandking, Hotring Racer, Hunter, Sea Sparrow enz is geen probleem (alloewel het moeilijk is, en je vrijwel steeds de gezondheids cheat moet invoeren, om met een helikopter of vliegtuig uit een garage te komen). :D

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Garage Editor daar voor hebt ofzo wel denk ik, maar ik gebruik de Ultimate Trainer (te downloaden op GTAGames). :D Maar ik denk niet dat iedereen voor 1 zo'n autotje die trainer gaat downloaden van daar. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ok dan, dan hier mijn autoaanvraag.

Ik heb genoeg aan twee wagens.

Is het trouwens ook mogelijk om de deuren op slot te doen? Zodat die politie je er niet uit kan trekken? Als dat kan wil ik dat graag ook bij beide auto's.

1. Police Cheetah: kogelvrij en schadevrij

2. Sabre Turbo: kogelvrij en schadevrij

De kleur maakt niet uit. Zou je ze in de garage van de Vercetti Astate kunnen plaatsen?

Ok Alvast hardstikke bedankt, ik kan niet wachten :D

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

http://rapidshare.de/files/10501134/GTAVCsf5.b.html

Ik ben alleen per ongeluk door het Street Outfit heen gelopen. :-(

Hee dat maakt toch nie uit. Het maakt mij geen donder uit wat Tommy aanheeft.

Is het voor jou ook mogelijk die savegame als bijlage toe te voegen? Ik klikte op jouw link maar ik kreeg welgeteld 4 errors!! En een 1 of andere vage duitse melding...

Nou goed, iig alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als Need My Speed de ultimate trainer gebruikt, dan zit er een scm mod in zijn spel. Dan kan iemand die precies diezelfde mod niet heeft toch die savegame niet openen? Net als met de savegame aanvraag. Dat kun je alleen zonder mods doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...