ballas Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik was naar de auto's aan het kijken naar de auto's op wikigta en toen kwam ik de sandking tegen. het is een kruising tussen een jeep en een monstertruck. maar kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden. Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De Sandking is te vinden onder die grote sateliet in de woestijn, de 'Big Ear' Je kan er niet naast kijken Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij staat achter 'naast' de Big Ear. Ik zal een map posten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je kan ook op Wikigta kijken. Daar vindt je alle auto's. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) wel in de dessert the big ear! hier: sry dan, maar kan iemand tonen waar the big ear is dan? Bewerkt: 5 januari 2006 door zethe Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Op WikiGTA stond niet de precieze locatie alleen een screen.. EDIT: En zethe dat is niet de Big Ear toch Bewerkt: 5 januari 2006 door ViceAgent Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat is het verkeerde kaartje! Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Op wikigta staan nog alleen maar screens van de auto's, de exacte vindplaatsen komen er nog wel eens op. Hier is het juiste kaartje: Bij het rode puntje staat de sandking.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat dingen kan je niet missen! Rij er om heen en je ziet hem. Reageren
mr krabhamer Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Onder de sandking liggen hv googles Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mr krabhamer zei: Onder de sandking liggen hv googles Ah nog nooit gezien! Dus als je de sandking verplaatst zie je de googles? Reageren
mr krabhamer Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Onder de sandking liggen hv googles Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mr krabhamer zei: Onder de sandking liggen hv googles ja ok! maar als je de wagen verplaatst liggen ze er dan Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 zethe zei: mr krabhamer zei: Onder de sandking liggen hv googles ja ok! maar als je de wagen verplaatst liggen ze er dan Hij hoort daar altijd te liggen ja, zelf heb ik een keer meegemaakt dat hij er niet lag, maar dan moet je gewoon eventjes weg gaan en later weer terug komen. Als ik het goed had stond die Thermal Goggles gewoon naast de auto zelf. Hier kun je de vind plaatsen van alle wapens vinden, voor het geval dat je sommige dingen nog niet hebt gevonden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ze liggen er gewoon je hoeft niet eerst de auto te verplaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.