mr krabhamer Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 JA c-j redman heeft gelijk ik heb net gekeken en hij lag ernaast maar ik wist wel dat er er iets lag Reageren
Blizz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Zet hem dan anders in je garage Dan heb je hem altijd. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 jah tuurlijk denk dat dat het eerste is wat hij gaat doen! als hij hem heeft Reageren
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 De sandking is te vinden bij de satteliet in de woestijn. succes. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ja dat wisten we al! Ik zou hem ook gewoon in de garage zetten, anders moet je daar steeds heen rijden. Reageren
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 ok bedankt heb hem gevonden.(stevig bakje ) maar wat zijn hv googles? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ok bedankt heb hem gevonden.(stevig bakje )maar wat zijn hv googles? Dat is een nachtkijker. Als je die opzet, kun je in het donker kijken. Je hebt deze nodig in verschillende missies. Je hebt ook nog de if googles, daarmee kun je warmte zien. Infrarood zicht dus. Reageren
scorpia Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ok bedankt heb hem gevonden.(stevig bakje )maar wat zijn hv googles? als je een infraroodbril bedoelt dan is dat gewoon een bril die je kan opzetten en dan zie je hoe warm iets is. Dan kan je dat bv snachts gebruiken om mensen te zien. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ok wist ik al. maar dat is toch een nightvision? of is dat hetzelfde? Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 infrarood: je ziet alles rood, alleen de mensen zijn licht rood. je ziet de omgeving matig. Nightvision: je ziet alles groen, alleen de mensen zijn licht groen. je ziet de omgeving goed. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 en waar kan ik de nightvision vinden? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Hier (klik) vind je de nightvision, bij elk bolletje ligt er 1. Succes en veel plezier ermee. Bewerkt: 9 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.