leo teal Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 in het begin filmpje krijg je een vaage aanwijzijng over waar een colombian gangcar staat donald love stuurt je naar het noorden maar ik kan die plaats niet vinden kan iemand even helpen alvast bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Staat er niet een geel pijltje ofzo op de radar, daar moet hij dan staan. Reageren
need my speed Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Daar had m'n vriend ook problemen mee. Maar als je een beetje goed engels kan en de cutscenes bekijk (wat ik kan / doe) hoor je dat je een Cartel Cruiser moet stelen (gang car van het Colombian Cartel). Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Er staat niets op de radar aangegeven, waar die Gang Car rijd. Er wordt wel vertelt dat hij in Newsport voorkomt, dat is vlakbij je Savehouse! De Cartel Cruiser staat geparkeert bij het bouwterrein in Newsport. Als je het bouwterrein oprijd zal hij bij een blauwe muur staan. Zo ziet de Cartel Cruiser eruit (er staan nog geen voertuigen op WiKiGTA, daar zijn we momenteel wel druk mee bezig): Huh, mijn plaatje deed het wel!! Mark je bent een saboteur Bewerkt: 6 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Hier een plaatje. Omdat die van Ruurd het niet doet Als je eenmaal een Cartel Cruiser hebt, moet je naar de aangegeven plek op de radar. Ga op de stoep staan recht tegen over de poort aan de andere kant van de straat en snipe wat cartels neer. Rijd dan naar binnen en rijd de rest plat, als je voor een garage deur gaat staan gaat hij vanzelf open en er kunnen een of meerdere cartel(s) in zitten. In een van de garage zit de gene die je moet redden. Bewerkt: 5 januari 2006 door Mark B. Reageren
leo teal Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 mission passed bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.